سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکسینه شدن ۸۴ درصد دانش آموزان البرزی

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: بیش از ۸۴ درصد دانش آموزان این استان علیه ویروس کرونا واکسینه شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،فرشید علیزاده، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: تاکنون ۱۸۶ هزار و ۸۸۸ دانش آموز دوره اول و دوم متوسطه از مجموع ۲۲۰ هزار نفر جامعه هدف واکسن زده اند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز با اشاره به این که طرح واکسیناسیون دانش آموزان در این استان بدون هیچ مانعی از هفته اول مهرماه سال جاری درحال انجام است، افزود: به دانش‌آموزان پایه‌های هفتم تا دوازدهم ۲ نوبت واکسن سینوفارم، همانند بزرگسالان تزریق می‌شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز از خانواده‌ها و دانش آموزان خواست با توجه به شروع آموزش حضوری در مدارس این استان، دانش آموزان باقی مانده به همراه والدین هرچه سریع‌تر به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کنند.

علیزاده گفت: لازم است دانش آموزان این استان پس از دریافت واکسن کرونا نگاه عادی‌انگاری نسبت به شیوع ویروس کرونا نداشته باشند و همچنان دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک را رعایت کنند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز افزود: اطلاع رسانی لازم به منظور ترغیب دانش‌آموزان به واکسینه شدن علیه بیماری کووید ۱۹ در بستر شبکه شاد و پیامک برای اولیای دانش آموزان این استان از طریق مدارس محل تحصیل آنان همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام / ر.ن

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.