سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساماندهی بازار شادگان با ایجاد ۲ بازارچه در این شهر

رئیس شورای شهر شادگان گفت: در نظر داریم دو بازارچه در شادگان ایجاد کنیم که با ایجاد این دو بازارچه، گامی مهم برای ساماندهی بازار برداشته می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حمید حاجی زاده رئیس شورای شهر شادگان گفت: تمامی اعضای شورای ششم در بدو ورود آغاز کار شورا‌ها به دنبال ساماندهی بازار بودند و در فاز اول برای ساماندهی بازار، شهرداری با همکاری نیروی انتظامی شهرستان دکه‌هایی که باعث ایجاد سد معبر شدند را جمع آوری کردند.

او افزود: در نظر داریم با جذب سرمایه گذار و با همکاری بنیادعلوی، بازارچه قدیمی تختی را احیا و یک بازارچه اشتغال برای بانوان در پارک شهربازی ایجاد کنیم و با ایجاد این دو بازارچه حداقل ۵۰ غرفه ایجاد می‌شود و این خود گامی مهم در زمینه ساماندهی بازار شادگان و اشتغال‌زایی برداشته شود.

حاجی زاده بیان داشت: به همراه تمامی اعضای شورای شهر و سرپرست شهرداری شادگان، در مرکز استان پیگیر کسب مجوزات لازم برای ساماندهی بازار و همچنین جذب سرمایه گذار برای بازار و پارک‌های شهر بودیم که در آینده برای مردم شادگان خبر‌های خوبی داریم.

بی نظمی در بازار شادگان باعث سردرگمی مسافران نیز شده است و وقتی وارد بازار می‌شوند تابلو‌هایی یا مکان معینی برای فروش کالا‌ها وجود ندارد و ساماندهی نشدن آن باعث شده تا خیابان امام (ره) پرترافیک و تردد را برای رانندگان سخت کرده است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.