سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دنبال کردن طرح بیمه خانواده ایرانی تأمین اجتماعی/ هنوز دستوری ابلاغ نشده است

مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی کشور از دنبال کردن طرح بیمه خانواده ایرانی تأمین اجتماعی در زمان مدیریت خود خبر داده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، موسوی مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی کشور شهریور امسال مدیر عامل تأمین اجتماعی شد و از دنبال کردن طرح بیمه خانواده ایرانی در زمان مدیریت خود صحبت کرد که شامل بیمه افراد یک خانوار می‌شود.

به نظر می رسد موسوی با دنبال کردن این طرح در نظر دارد جامعه تحت پوشش بیمه را افزایش دهد تا همه افراد بتوانند زیر چتر حمایتی بیمه قرار بگیرند.

چتر حمایتی بیمه تأمین اجتماعی گسترده تر می شود

محمدی مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی در بیان چگونگی این نوع بیمه گفت: در بیمه خانواده ایرانی زنان خانه دار، دختران مجرد، پسران مجرد و دانشجویان از سنین ۱۸ تا ۵۵ سال می‌توانند خود را از طرف خودشان بیمه کنند.

او افزود: هنوز ریز جزئیات یا دستور کلی برای اجرای این طرح به ما نرسیده است، اما می‌توان گفت هدف از اجرای این طرح این است که چتر بیمه‌ای تأمین اجتماعی گسترش یابد.

محمدی ادامه داد: در این بیمه افراد واجد شرایط می‌توانند با نرخ سود‌های ۱۲ درصد با پرداخت ماهانه ۳۱۸ هزار تومان حق بیمه، ۱۴ درصد نرخ سود با پرداخت ماهانه ۳۷۰ هزار تومان حق بیمه و ۱۸ درصد نرخ سود با پرداخت ماهانه ۴۷۵ هزار تومان در این طرح خود را بیمه تأمین اجتماعی کنند.

مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی تصریح کرد: بیمه با نرخ سود ۱۲ درصد شامل بازنشستگی و فوت بعد از بازنشستگی، ۱۴ درصد شامل بازنشستگی، فوت قبل و فوت بعد از بازنشستگی و ۱۸ درصد شامل فوت تمام این موارد به علاوه خدمات از کار افتادگی می‌شود.

او بیان کرد: اگر کسی بخواهد در کنار بازنشستگی، درمان را نیز داشته باشد باید ماهانه مبلغی علاوه بر حق بیمه پرداخت کند تا دفترچه بیمه بگیرد و بتواند از خدمات درمانی استفاده کند.

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.