سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پوست مردم را با جریمه‌های رانندگی کنده‌ایم/ نقدعلی: هزار میلیارد تومان درآمد از جریمه شبانه کسب شد

عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس به اجرای طرح ممنوعیت تردد شبانه کرونا انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن نوروزی عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز یک شنبه شانزدهم آبان ماه در تذکری اظهار کرد: طرح جریمه شبانه مردم به دلیل کرونا نه شرعی و نه عقلی است.  جریمه شب بر اساس چه قانونی در حال اجرا است و نیروی انتظامی چرا این مسئله را اجرا کرده است؟ باید مشخص شود از محل این جریمه چقدر پول از مردم گرفته شده است.  چرا مردم ساعت ده شب تا سه صبح به دلیل تردد باید جریمه شوند. 

وی ادامه داد: پوست مردم را با این قوانین داریم می کنیم.  چرا در طول روز که خیابان های شلوغ است از ساعت ده صبح مردم را جریمه نمی کنیم و شب ها مردم را جریمه می کنیم. 

در ادامه محمد تقی نقد علی عضو دیگر کمیسیون حقوقی و قضائی در مخالفت با ممنوعیت تردد شبانه اظهار کرد: هزار میلیارد تومان درآمد از جریمه شبانه کسب شده که بخشی از این درآمد به نیروی انتظامی تزریق می شود. 

وی در ادامه بیان کرد:  در مناطقی می بینیم که نیروی انتظامی مستقر می شود و موتور سواران را جریمه می کند، از این حرکات باید دوری شود.

این عضو کمیسیون حقوقی و قضائی ادامه داد: امروز نیروی انتظامی دچار کمبود نیرو است؟ با گستره وظایف این ارگان باید نیروی انتظامی بتواند نیرویش را افزایش دهد. 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.