سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طلا و جواهرات سرقتی تحویل مالباخته شد

فرمانده انتظامی کوهبنان از دستگیری سارق و مالخر طلا و جواهرات سرقت شده از یک منزل خبر داد و گفت: با تلاش ماموران اموال سرقتی به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال تحویل مالباخته شد.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ صمدالله ترابی، فرمانده انتظامی کوهبنان گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت طلا و جواهرات از منزلی در شهر کوهبنان دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی در این پرونده، موفق به شناسایی سارق و مالخر شدند که ضمن هماهنگی قضایی در عملیات‌های جداگانه آنان را دستگیر و اموال سرقت شده شامل زیورآلات و سکه‌های طلا را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کوهبنان با اشاره به اینکه سارق سوابق زیادی در کارنامه خود دارد بیان داشت: متهمان پس از اعتراف به این سرقت، برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند و اموال مسروقه نیز به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال به مالباخته تحویل داده شد.

سرهنگ ترابی در پایان از شهروندان خواست منازل خود را به تجهیزات ایمنی و بازدارنده مجهز کنند و در صورت مشاهده افراد مشکوک در نزدیکی منازل خالی از سکنه، بلافاصله موضوع را در اسرع وقت از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.