سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لیگ برتر انگلیس/ نبرد بر سر بقا در جمع بالانشینان

هفته یازدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس امروز یکشنبه با برگزاری ۴ دیدار به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در آخرین روز از هفته یازدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس امروز (یکشنبه) ۴ دیدار برگزار خواهد شد که در مهمترین بازی لیورپول در خانه وستهام به میدان می‌رود و آرسنال پذیرای واتفورد خواهد بود.
آرسنال - واتفورد

در یکی از بازی‌های مهم امروز از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه آرسنال در ورزشگاه امارات میزبان تیم واتفورد خواهد بود.

آرسنال با ۱۷ امتیاز از ۱۰ بازی در رتبه دهم جای گرفته و در صورت پیروزی در این دیدار می‌تواند تا رتبه پنجم صعود کند.

آرسنال این فصل را بسیار ضعیف شروع کرد و در سه بازی اول شکست خورد، اما پس از آن در ۷ بازی بدون شکست باقی ماند. شاگردان آرتتا در این ۷ بازی ۵ پیروزی و ۲ تساوی به دست آورده اند.

واتفورد هم با ۱۰ امتیاز از ۱۰ بازی در رتبه شانزدهم قرار گرفته و در صورت پیروزی برابر توپچی‌ها می‌تواند تا رتبه دوازدهم بالا بیاید.

آمار دیدارهای رو در روی ۲ تیم حاکی از برتری آرسنال است. توپچی ها در ۱۴ بازی برابر واتفورد ۱۱ بار به پیروزی رسیده اند، یک تساوی و دو شکست داشته اند. علاوه بر این  واتفورد از هفت بازی خارج از خانه برابر آرسنال در ۶ بازی شکست خورده است.

وستهام - لیورپول

پایان بخش بازی‌های هفته یازدهم لیگ جزیره دیدار تیم‌های وستهام و لیورپول خواهد بود. این بازی از ساعت ۲۰ در لندن برگزار خواهد شد.

لیورپول با ۲۲ امتیاز از ۱۰ بازی در رده سوم جدول رده‌بندی ایستاده است و وستهام نیز از همین تعداد بازی ۲۰ امتیاز کسب کرده و در جایگاه چهارم قرار دارد.نزدیک بودن امتیازهای پنج تیم اول جدول رده بندی لیگ جزیره باعث شده رقابت بین این تیم ها داغ و پر هیجان دنبال شود.

مربیان ۲ تیم در تلاش خواهند بود با کسب سه امتیاز این دیدار تیم های خود را همچنان در  جمع بالانشینان و کورس قهرمانی نگه دارند.سوابق دیدارهای ۲ تیم از برتری بی چون و چرای سرخپوشان مرسی ساید حکایت دارد.

وستهام از فصل ۱۶ - ۲۰۱۵ به بعد در ۱۰ بازی اخیر خود در لیگ برابر سرخپوشان لیورپول نتوانسته به پیروزی دست پیدا کند و در این ۱۰ بازی متحمل ۸ شکست شده و ۲ تساوی داشته است.

از سوی دیگر لیورپول از ۵ بازی اخیر خارج از خانه برابر وستهام در ۴ بازی به پیروزی دست پیدا کرده و یک بار هم برابر این تیم به تساوی دست یافته است.

وستهام در سال ۲۰۲۱ نمایش بسیار خوبی داشته است این تیم موفق شده ۶۲ امتیاز کسب کند و بعد از منچسترسیتی ۸۰ امتیازی و چلسی ۶۶ امتیازی بیشترین امتیاز را در لیگ جزیره به دست بیاورد.

لیورپول در ۵ بازی اول خارج از خانه در این فصل ۱۹ گل به ثمر رسانده است و فقط ۲ تیم در این مقطع عملکرد بهتری از لیورپول داشتند،(منچستریونایتد در  فصل ۰۸-۱۹۰۷ و فصل۱۲ -۲۰۱۱ منچسترسیتی با ۲۰ گل زده)

لیورپول در ۲۰ بازی اخیر خود بدون شکست بوده (۱۴پیروزی ۶ مساوی) و در این بازی‌ها حداقل یک گل در هر بازی زده است. (در مجموع ۵۰ گل)


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۳۲ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
ازشوخی گذشته نمی توانید برای این چشم چپها یکخرده حاشیه سازی کنید . . !؟ تا حال مابدانند