سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل صنایع برق، فلزی و لوازم خانگی وزارت صمت:

مجوزی برای افزایش قیمت لوازم خانگی صادر نشده است

گردان گفت: مجوزی در خصوص افزایش قیمت لوازم خانگی صادر نشده و فقط ممکن است قیمت یک کالای خاص به صورت موردی افزایش یافته باشد.

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، گردان مدیرکل صنایع برق، فلزی و لوازم خانگی وزارت صمت در بخش خبری ۲۱ شبکه یک سیما در خصوص  وضعیت بازار لوازم خانگی تصریح کرد: وزارت صمت بر اساس تدابیر دولت و تاکید وزیر صمت برای تنظیم بازار کالاها،  به صورت هفتگی در جلساتی پایش صنایع مختلف را انجام می‌دهد.

او ادامه داد: فعالان در حوزه توزیع و تولید در این جلسات حضور دارند و سازمان حمایت هم پیگیر رفع مشکلات است . امروز بازار لوازم خانگی بررسی شد که اهمیت زیادی هم به لحاظ نیاز مصرف کننده  هم به لحاظ  تیراژ تولید دارد.

گردان در خصوص افزایش قیمت لوازم خانگی توضیح داد: به صورت عمومی چنین اتفاقی نیفتاده و ممکن است برخی تولیدکنندگان کالای خاصی را افزایش قیمت داده باشند . مجوزی در خصوص افزایش قیمت لوازم خانگی صادر نشده است و نباید به این موضوع دامن زد.

او ادامه داد: در یک شرکت تولیدی صد‌ها قلم کالا تولید می شود و ممکن است یک کالای خاص به دلایل مختلف افزایش قیمت داشته باشد و کلیت بازار لوازم خانگی افزایشی نبوده است.

این مقام مسئول گفت: تولیدکنندگان تلاش می‌کنند بدون افزایش قیمت تولید داشته باشند. رقابتی که الان در بازار وجود دارد زمینه را برای اینکه مصرف کننده کالای مورد نیاز خود را با بهترین کیفیت و قیمت تهیه کند، فراهم کرده است.

مدیرکل صنایع برق، فلزی و لوازم خانگی وزارت صمت تاکید کرد: ما هم سعی داریم اطلاع رسانی دقیقی در خصوص قیمت‌ها داشته باشیم تا مصرف کننده با دید بهتری اقدام به خرید کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۳۳ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
نگران نیستیم بزودی صادر میشود ،
ناشناس
۱۴:۴۷ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
جالبه مگه برایسایر کالا ها مجوزصادرشه
ش
۱۱:۲۷ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
مدیر کل محترم مگه نمی دانید اینجا ایران است . در تمام دنیا اول مجوز می گیرند بعد گران می کنند ولی در ایران اول گران می کنند بعد مجوز می گیرند پس لطفا شما نگران مجوز نباشید تا چند روز دیگر انشاالله صادر خواهد شد.
ناشناس
۰۹:۴۶ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
اين يعني دولت چراغ خاموش مجوز رو صادر كرده ، چند روز ديگه صداش در مياد
علی
۰۸:۲۰ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
فقط مصرف کننده بیچاره داره ضرر می کنه.یه جنس بنجل رو باید 150درصد گرانتر از قیمت واقعی خرید.
علی
۰۰:۰۸ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
مجوز نمی خواهد هر کی هرکی این مملکت
ناشناس
۲۳:۰۴ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
نیازی به مجوز نیست مگه نمیدونی تو این مملکت همچی ثانیه ای گرون میشه