سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر اداره آب و فاضلاب بندر امام خمینی (ره):

شکستگی لوله آب شرب در بندر امام خمینی (ره) رفع شد

خواجوی گفت: عملیات تعمیر شکستگی لوله ۶ اینچی آب شرب در منطقه شهرک مقداد ایستگاه ۷ بندر امام خمینی (ره) با موفقیت پایان یافت.

حسین خواجوی، مدیر اداره آب و فاضلاب بندر امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: پس از دریافت گزارشی مبنی بر شکستگی لوله ۶ اینچی آب شرب به همراه ۸ انشعاب در منطقه شهرک مقداد جهت بهسازی بستر خیابان جهت آسفالت، نیرو‌های تلاشگر آب و فاضلاب پس از تهیه تجهیزات و لوازم نسبت به تعمیر و مرمت این خط لوله به همراه ۸ انشعاب به قطر ۳/۴، اینچ و ۱/۲ اقدام کردند.

او افزود: نیرو‌های عملیاتی با حفاری محل شکستگی و خاکبرداری، تخلیه و پاکسازی خط آسیب دیده، عملیات تعمیر با رعایت اصول ایمنی و بدون حادثه انجام دادند و پس از انجام تعمیرات، توزیع آب شهر به حالت عادی بازگشت و مشکل مرتفع شد و توان خود را جهت بروزرسانی تعمیرات شبکه به کار بسته‌ایم.

خواجوی بیان داشت: از شهروندان خواهشمندیم به محض اطلاع از هرگونه حادثه در انشعاب ها، شبکه توزیع و خطوط انتقال با سامانه ارتباطی مردم به شماره ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب تماس بگیرند و در صورت قطع آب مانند همیشه با صبر و بردباری ما را در انجام وظایف همراهی نمایند تا بتوان در اسرع وقت مشکل را مرتفع کرد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.