سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هواشناسی سمنان دمای زیر صفر و اختلال در تردد برخی محور‌ها پیش‌بینی کرد

مدیرکل هواشناسی استان سمنان گفت: سردشدن هوا تا دمای زیر صفر درجه سانتیگراد و اختلال در تردد برخی محور‌های استان سمنان از شنبه تا دوشنبه پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،ایرج مصطفوی مدیرکل هواشناسی استان سمنان گفت: امروز و فردا در برخی نقاط با تداوم سامانه ناپایدار جوی، بارش پراکنده و با شدت بیشتر در نواحی غربی استان سمنان بارش باران و در نواحی شمالی و سردسیر کوهستانی بارش باران و برف و گاهی وزش باد دور از انتظار نیست.

او با اشاره به پیش بینی مه آلودگی و کاهش دید برای روز‌های این هفته در استان سمنان خاطرنشان کرد: به همین دلیل، احتمال اختلال تردد در محور‌های شمالی و غربی استان قابل پیش‌بینی است.

مدیرکل هواشناسی استان سمنان با اشاره به کاهش محسوس دمای هوا در استان تاکید کرد: دمای هوا تا روز دوشنبه بین پنج تا هشت درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد.

او ادامه داد: سردشدن هوای استان در نواحی سردسیر و کوهستانی به زیر صفر درجه سانتیگراد می‌رسد.

مصطفوی با اشاره به تدوام آثار سامانه بارشی در استان سمنان تا دوشنبه گفت: کمینه و بیشینه دمای هوای شهر سمنان امروز به هشت و ۱۵ درجه سانتیگراد می‌رسد و رضوان با منفی سه و گرمسار با ۱۶ درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین نقاط استان خواهند بود.

مدیرکل هواشناسی استان سمنان تاکید کرد: رضوان روز‌های یکشنبه و دوشنبه تا منفی ۶ درجه سانتیگراد سرد می‌شود و سمنان نیز تا دمای ۶ درجه سانتیگراد کاهش دما خواهد داشت.

انتهای پیام / ن 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.