سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منصوریان: امیدوارم ۳ امتیاز بازی برابر نساجی، التیام شکست‌های گذشته باشد

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره بازی تیمش برابر نساجی مازندران توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از پیروزی ۲ بر صفر تیمش مقابل نساجی مازندران در نشست خبری بعد از بازی اظهار داشت: بازی بسیار سنگینی بود. می‌دانستیم نساجی در بازی‌های خانگی نمایش خوبی دارد. با توجه به بارندگی و لغزندگی زمین، ۲ تیم کیفیت خوبی در زمین نداشتند. تلاش کردیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. به شاگردانم، کادر فنی و مدیریت تبریک می‌گویم و این برد را به مردم آبادان تقدیم می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان در ادامه گفت: از نتیجه بازی راضی هستیم. در طول هفته نساجی را به خوبی آنالیز کردیم. این برد را به مردم آبادان تقدیم می‌کنیم و امیدواریم التیامی برای ۳ بازی قبل باشد. 

منصوریان در واکنش به این که اعتراضات نیمکت تیمش روی تصمیمات داور تاثیر گذاشت گفت: من اعتقاد دارم اگر ساکت الهامی روی نیمکت بود، این همه حاشیه و سر و صدای جانبی نمی‌دیدیم. من نساجی را می‌شناسم، این تیم ریشه دار است، اما وقتی پدر خانواده روی نیمکت نباشد تاثیر منفی روی بازیکنان می‌گذارد. تمام مجموعه نساجی اعتراض کرد. ما اصلا نمی‌توانیم روی داور تاثیر بگذاریم، من کارت هم گرفتم. همیشه کارت‌هایی را که می‌گیرم دلیل دارد. یکی از دلایلی که باعث شد تعادل روی نیمکت نباشد به خاطر این بود که الهامی نبود. 

او افزود: بازیکنان باید از یک نفر پالس بگیرند، اما وقتی الهامی نبود چند نفر تیم نساجی را هدایت می‌کردند.من بعد از ۵ ماه روی نیمکت نشستم و در ۷ بازی اصلا نبودم. حتی در کمیته انضباطی به اندازه‌ای از خودم ناراحت بودم که هیچ اعتراضی ننوشتم و تلاش کردم روی خودم کار کنم تا عصبانی نشوم.

سرمربی صنعت نفت درباره کسب ۳ امتیاز بازی برابر نساجی گفت: ما به این برد و ۳ امتیاز نیاز داشتیم، برد مقابل نساجی سخت است و اگر هواداران حریف در ورزشگاه حاضر بودند، سخت‌تر هم بود. من می‌دانم باختن در بازی خانگی چقدر سخت است. نساجی و صنعت نفت تیم‌های خوبی هستند و برای حریف آرزوی موفقیت می‌کنم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.