سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خطیبی: همه تیم‌ها در نیمه دوم مقابل ما کم می‌آورند

سرمربی آلومینیوم اراک در ارتباط با تساوی تیم خود مقابل مس رفسنجان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره مسابقه تیم خود مقابل مس رفسنجان اظهار کرد: شرایط بازی در این زمین بسیار سخت است و به تمام بازیکنانم آفرین می‌گویم که فوتبال زیبایی به نمایش گذاشتند. دروازه بان ما کم کارترین بازیکن میدان بود و چند موقعیت خوب را نیز از دست دادیم.

خطیبی افزود: بازیکنان انقدر خوب بازی کردند که من کلا ۲ بار لب خط آمدم. به بقیه مربیان هم گفتم اصلا کاری نداشته باشید، از بازی کردن تیمم واقعا لذت می‌برم. با این که ایراداتی داریم و باید رفع شان کنیم، ولی بایستی بخاطر این بازی خوب در این هوا، ارتفاع و زمین حریف به بچه‌ها آفرین گفت.

سرمربی آلومینیوم تاکید کرد: به خط دفاعی هم تبریک می‌گویم؛ در کل شکل دفاعی تیم مان به حدی خوب بوده که تنها تیمی هستیم که در این ۴ هفته گل نخورده ایم. این برای من خیلی قابل احترام است و فکر می‌کنم برای اهالی فوتبال هم قابل احترام باشد.

خطیبی در پاسخ به این سوال که آیا بازی کردن در این شرایط سخت بود گفت: بازی کردن در این شرایط سخت است، ولی بچه‌ها به قدری خوب تمرین کردند و بدنسازی خوبی در دوره آماده سازی داشتیم که همه تیم‌ها در نیمه دوم مقابل ما کم می‌آورند. تیم مس رفسنجان که در این ارتفاع تمرین می‌کند و شرایط را برای تیم‌های میهمان سخت می‌کند، ولی با کمال احترام ما خیلی بهتر از این تیم بودیم.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.