سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیوه جدید کلاهبرداری هنگام خرید خودرو + فیلم

کلاهبرداران هر روز با شیوه‌های گوناگون سعی در سرقت دارایی‌های مردم می‌کنند.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از شیوه های رایج و البته جدید کلاهبرداری، نقش بازی کردن کلاهبرداران است. آنها با ایفای نقش های مختلف تلاش می کنند تا اموال مردم را به سرقت ببرند.

 

 


بیشتر بخوانید


 

 

 

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۲۱ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
خدا بهش خیلی رحم کرده
هر چند فکر نکنم این پولا برای این آقا پسر پولی باشه
علی
۰۸:۱۸ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
نمیدونم چی جوری این لقمه ها از گلوشون میره پایین.
ناشناس
۲۲:۰۱ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
باحال بود .
باید اونقدری مار خورد تا افعی شد . این کلاهبردارا افعی هستن
عمار
۱۹:۴۳ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
خب چرا کلاهبرداران رو به پلیس 110 و آگاهی تحویلشون ندادی !!! تو با این کارت ظلم بزرگی در حق دیگران کردی که پیگیری نکردی باید پلیس محترم و مقتدر باید از طریق همین کلیپ کلاهبرداران را پیگیری و دستگیرشان کند رئیس بانک از طریق دوربین مداربسته بانک این کلاهبرداران شیاد رو به پلیس آگاهی تحویل دهد !!! حالا شما فهمیدی دستشون برای شما رو شد ضرر نکردی ولی این کلاهبرداران آزدند و کلاه چند نفر دیگر را بر می دارند و شما هم در گناهشان شریک هستی چرا که گناه و منکر افراد خلافکار را دیدی و شناختی و بی تفاوتی پیشه کردی در جامعه مدنی جامعه همانند یک کشتی در دریا است اگر ببینی که فردی یا افرادی دارن کشتی را سوراخ می کنند سریعا باید به کاپیتان و یا ناخدا و یا ملبانان و نگهبانان و خدمه کشتی اطلاع رسانی کنی نه اینکه بگویی به من چه که پیگیری کنم خودت و خانوادت هم در این کشتی هستید و غرق می شوید فردا شاید همین کلاهبرداران تبهکاران شیاد بروند سر اعضای خانوادت کلاهبرداری بکنند بعد می گی ای کاش همون موقع به پلیس اطلاع رسانی کرده بودم . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه .
اااا
۲۰:۰۰ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
می خواستم مثبت بدهم ولی اشتباه منفی دادم
ناشناس
۱۸:۵۱ ۲۱ آبان ۱۴۰۰
دلت خوشه فکر کردی توی این مملکت راحت دزدها را میشه معرفی کرد و دستگیر کرد؟ زنگ میزنیم پلیس می گوییم خانه بغلی ما مواد پخش می کنند معتادها رفت و آمد می کنند هیچ کاری نمی کنند توی این مملکت فقط باید مواظب کلاه خودمان باشیم دل به پلیس و گزارش دادن نبند
نیما
۱۲:۳۹ ۲۹ آبان ۱۴۰۰
این آقا توی حرفهاش تناقض گفتار زیادی داره. بنظر نمیاد راست بگه