سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۱ ایالت آمریکا علیه واکسیناسیون اجباری کرونا شکایت کردند

یک دادستان آمریکایی از شکایت ۱۱ ایالت این کشور علیه تصمیم دولت آمریکا برای واکسیناسیون اجباری در برابر ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نووستی، «اریک اشمیت» دادستان کل میسوری اعلام کرد، ۱۱ ایالت آمریکا علیه تصمیم دولت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا مبنی بر اعمال واکسیناسیون اجباری در برابر کرونا برای کارکنان شرکت‌های بزرگ، شکایت کرده اند.

اشمیت در بیانیه‌ای که امروز (شنبه) در صفحه توییتر خود منتشر کرد، گفت: ایالت‌هایی که خواستار توقف واکسیناسیون اجباری هستند عبارتند از میسوری، آریزونا، نبراسکا، آیووا، آرکانزاس، مونتانا، آلاسکا، وایومینگ، نیوهمپشایر، داکوتای شمالی و داکوتای جنوبی و البته تعدادی از سازمان‌های بزرگ نیز به این ایالت‌ها پیوستند.

او در ادامه افزود: امروز ائتلافی از ۱۱ ایالت را رهبری کردم تا شکایتی را برای جلوگیری از واکسیناسیون اجباری غیرقانونی جو بایدن تنظیم کنم.

کاخ سفید پنجشنبه گذشته اعلام کرد که اداره ایمنی و بهداشت شغلی (که بخشی از وزارت کار در آمریکا است) همه شرکت‌های آمریکایی با حداقل ۱۰۰ کارمند را ملزم می‌کند تا کارمندان خود را در برابر ویروس کرونا تا ۴ ژانویه واکسینه کنند. همچنین کارمندان واکسینه نشده ملزم هستند حداقل هفته‌ای یک بار تست کرونا دهند.

بر اساس داده‌های اخیر دانشگاه جانز هاپکینز، تعداد جان باختگان ناشی از همه‌گیری کرونا در آمریکا از ۷۵۰ هزار نفر و مجموع مبتلایان به کووید-۱۹ در این کشور از مرز ۴۶.۳ میلیون نفر گذشته است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۵۸ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
واکسناشون خطرناکند. طبق گزارشهای مقامات کشورهای غربی بعد از رد شدن از این پیک کرونا الان بیماران اورژانسی و مرگ به شدت زیاد شده و بخش‌های موارد اورژانس پر شدند. حملات قلبی و سقوط هواپیما و تصادفات و حوادث از این دست به طرز عجیبی افزایش پیدا کرده خودشون ادعا می‌کنند نمی‌دونیم چرا ولی واقعیت اینه به خاطر این واکسن‌ها لخته خون و حملات قلبی به شدت افزایش پیدا کرده. گزارش‌های ثبت شده در سیستم ثبت عوارض منفی واکسن با توجه به اینکه درصد کمی از کل مرگ و عوارض هست وحشتناکه. ادعاهای پزشکان و دانشمندان مخالف این واکسن‌ها درست از آب در اومد و زمستون امسال خیلی از افرادی که واکسن فایزر، مدرنا و جی اند جی زدند میمیرند.