سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

کاهش مدت زمان ویزیت بیماران بر اثر افزایش قیمت‌ها

عضو‌هیات مدیره جامعه دندان پزشکان ایران گفت: مدت زمان ویزیت بیماران به دلیل افزایش قیمت‌ها و هزینه‌ها کاهش پیدا کرده است.

 فرخزاد عضو‌هیات مدیره جامعه دندان پزشکان ایران در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به افزایش قیمت های تجهیزات دندان پزشکی و مشکلات ناشی از آن در کشور اظهار کرد: افزایش ناگهانی قیمت تجهیزات دندان پزشکی باعث بروز مشکلاتی برای همکاران ما شده است به طوری که این تجهیزات با قیمتی پایین تر خریداری شده و پس از مدتی که از گمرک ترخیص می شوند با چند برابر قیمت خریداری شده این تجهیزات را می فروشند و این موضوع نشان دهنده این است که نظارتی در این کار وجود ندارد.

او ادامه داد: بر اساس قانون، تعرفه خدمات دندان پزشکی یکبار در سال تعیین و مصوب می شود اما متاسفانه تجهیزات دندان پزشکی چند بار در طول سال افزایش پیدا می کند و این موضوع باعث شده  است تا سلامت مراجعه کنندگان در معرض خطر قرار بگیرد زیرا همکاران به دلیل افزایش هزینه ها و جلوگیری از ضرر برای بیماران وقت کم تری را صرف و تعداد مراجعه کننده بیشتری را در یک مدت زمان معین ویزیت کنند.

فرخزاد بیان کرد: همکاران پزشک یا دندان پزشک به دلیل اینکه وقت کم تری برای ویزیت بیماران می گذارند احتمال بروز خطا افزوده می‌شود و دندان پزشکان در هنگام معاینه به دلیل سرعت در انجام ویزیت دچار استرس خواهند شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.