سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پهن شدن تور کرونا در کوچه پس کوچه‌های شهر/ شناسایی ۱۸۱ بیمار مبتلا به کرونا در خراسان جنوبی

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی گفت: در شبانه روز گذشته ۱۸۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، شریف زاده دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی گفت: بیشترین موارد شناسایی شده در ۲۴ ساعت گذشته، با ۸۲ مورد مربوط به شهرستان بیرجند و پس از آن با ۲۸ مورد مربوط به شهرستان قائنات است.

وی افزود: خوشبختانه در شبانه روز گذشته، هیچ مورد فوت ناشی از کرونا در خراسان جنوبی گزارش نشده است و تعداد موارد فوت ناشی از این بیماری همچنان هزار و ۱۹۷ نفر است.

شریف زاده ادامه داد: هم اکنون نیز ۲۲۵ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری اند که ۸۹ نفر آن‌ها مبتلا به کرونا هستند و از این تعداد ۱۵ نفر در بخش‌های مراقبت ویژه بستری اند و حال ۱ نفرشان وخیم است.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در استان با بیان اینکه تا کنون ۸۷۵ هزار و ۶۳۷ دز واکسن کرونا در خراسان جنوبی تزریق شده است افزود: تا کنون ۵۱۰ هزار و ۳۰۴ نفر واکسن نوبت اول، ۳۶۴ هزار و ۵۵۸ نفر واکسن نوبت دوم و ۲۸۹۳ نفر واکسن نوبت سوم را دریافت کرده اند.

انتهای پیام / ط ا

برچسب ها: ویروس کرونا ، کووید 19
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.