سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از پوستر سی و سومین جشنواره تئاتر اصفهان

نشست خبری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان به مناسبت سی و سومین جشنواره تئاتر همراه با رونمایی از پوستر جشنواره برگزار شد.

رمضانعلی معتمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با تأکیدبر نقش مطبوعات و رسانه‌ها در خصوص توسعه فرهنگی گفت: این حوزه اگر خوب نقش‌آفرینی کند، کشور توسعه پیدا خواهد کرد.

 او خاطر نشان کرد: برگزاری جشنواره‌ها به شکل صحیح و در راستای اهداف برنامه‌ریزی‌شده، می‌تواند به پیشرفت موضوع رسانه و مطبوعات کمک کند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان چند هدف عمده مربوط به برگزاری این نشست را اینگونه بیان کردایجاد زیر ساخت، بروز توانمندی‌ها، نقشه راه برای تئاتر، ضرورت احیای مکتب تئاتر برای اصفهان که همکاری رسانه‌ها را می‌طلبد که سعی می‌کنیم تادر این راستا موضوعاتی که برای تئاتر می‌تواند تاثیر گذار باشد را بهبود دهیم.

او افزود: این جشنواره از روز سه شنبه ۱۸ تا ۲۱ آبانماه برگزار و در سالن حوزه هنری و فرشچیان به روی صحنه می‌رود.

او ادامه داد: این جشنواره هر ساله برگزار می‌شود و قبل از آن آثاری که ارسال شده بازبینی شده و بعد از بازبینی تعدادی از اثر‌ها انتخاب شده که به روی صحنه می‌رود.مراحل اجرای این جشنواره با تیم فنی از استان و کشور انتخاب شده که کار را دنبال می‌کنند.

معتمدی گفت: امسال یکی از ویژگی‌های این جشنواره این است که سه ارگان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری سازمان فرهنگ و تفریحی و اجتماعی شهرداری و همچنین حوزه هنری در خصوص برگزاری جشنواره برای بهتر برگزاری این جشنواره باهمدیگر همکاری کرده اند. آثاری که توسط داوران کشوری داوری می‌شود انتخاب و به برگزیدگان جوایزی را اهدا خواهیم کرد.

اوافزود: در مجموع ۲۸ اثر در جشنواره شرکت داده شده که ۹ اثر انتخاب می‌شوند و بر روی صحنه برای اجرا می‌روند. امسال ۳داور، از مراکز نمایش‌های فرهنگ به صورت ملی انتخاب می‌شوند تا از بین آثاری که به این جشنواره راه پیدا کرده اند چند اثر را بعنوان برگزیده انتخاب کنند.
او تصریح کرد: از آثار ارسال‌شده ۲۸ اثر انتخاب شده که ۱۳ اثر از نجف آباد،۳ اثر از فلاورجان، یک اثر از خمینی شهر، یک اثر از گلپایگان،۱ اثر از شاهین شهر یک اثر از شهرضا و یک اثر از لنجان می‌باشد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.