سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد؛

کشف ۸۶ قبضه سلاح غیرمجاز در استان ایلام

سرهنگ نجفی با تاکید بر برخورد قاطعانه پلیس با صاحبان سلاح‌های غیرمجاز، از کشف ۸۶ قبضه سلاح غیرمجاز در استان ایلام خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سرهنگ حسین نجفی جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام، گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با قاچاقچیان، حاملان و عاملان نگهداری سلاح‌های غیر مجاز، طرح جمع آوری سلاح و مهمات در یک هفته گذشته توسط رده‌های عملیاتی پلیس در سراسر استان به مرحله اجرا گذاشته شد.

او افزود: در یک هفته گذشته، با کنترل محور‌های مواصلاتی، طرح‌های نقطه‌ای و با تسلط اطلاعاتی، همکاران ما در سراسر استان موفق شدند در اجرای طرح جمع آوری سلاح و مهمات، ۸۶ سلاح و یک هزار عدد مهمات غیرمجاز را کشف کنند.

او بیان کرد: در این راستا ۳۹ نفر دستگیر شدند و ۲ باند خرید و فروش سلاح متلاشی گردید و همچنین مقادیری سلاح سرد نیز کشف شده است.

او با بیان اینکه از ابتدای امسال تا کنون ۵۸۲ قبضه سلاح و بیش از ۱۰ هزار مهمات غیر مجاز در سطح استان کشف شده است، گفت: در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۵۱ درصد کشفیات سلاح در استان افزایش یافته و ۴ باند نیز که در این رابطه فعالیت داشتند شناسایی و متلاشی شده است.

او مطرح کرد: با هدف برخورد قاطع و جدی با کسانی که سلاح و مهمات غیرمجاز را حمل و نگهداری می‌کنند، هفت طرح انتظامی و محله‌ای در سطح استان اجرا شده است.

او ادامه داد: این طرح‌ها به طور مستمر ادامه خواهند داشت و قطعاً با افرادی که به صورت باندی و یا انفرادی در این زمینه فعالیت کنند با اقتدار برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.