سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افشارچی:

توجه ویژه به عمران شهری زنجان جزو ضروریات است

استاندار زنجان با تأکید برلزوم توجه ویژه به عمران شهری درزنجان،گفت:باید ازتمام ظرفیت‌هاوپتانسیل‌هابرای توسعه همه جانبه استان زنجان استفاده شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، افشارچی استاندار زنجان ظهر امروز شنبه در آئین تودیع و معارفه فرماندار زنجان بابیان اینکه در این دوره باید علاوه بر شهر‌ها، به دوردست‌ترین روستا‌های استان زنجان هم توجه شود، گفت: در جهت حل مشکلات همه مناطق استان زنجان باید گام برداریم و به نقاط دوردست توجه بیشتری داشته باشیم، چون مناطق شهری دسترسی راحت تری به مسئولان دارند.

او با تأکید بر فعالیت میدانی مدیران، افزود: بنده فرم‌هایی تهیه خواهم کرد که بدانیم کجا هستیم و هر منطقه را چطور تحویل می‌دهیم.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه در شرایط کنونی ما باید به اقتصاد درون‌زا توجه کنیم، ادامه داد: دولت امروز چاق شده و کارمندان زیادی دارد پس باید از نیرو‌هایی استفاده شود که به استقلال اعتقاد دارند.

افشارچی با تأکید بر مقابله با فساد، گفت: فساد صرفا مسئله پول نیست و باید عدالت درباره همه رعایت شود و نباید اینطور باشد که شخص نفوذدار کارش به خوبی پیش برود و آن کسی که دسترسی ندارد جا بماند.

استاندار زنجان بابیان اینکه مسئولان بایستی به طور جدی با انواع فساد مقابله و با حفظ استقلال در جهت برقراری عدالت، از نیرو‌های متخصص و با تجربه استفاده کنند، افزود: توجه به این موارد مهم باعث توسعه همه جانبه استان زنجان خواهد شد.

افشارچی با تأکید برلزوم توجه ویژه به عمران شهری در استان زنجان، ادامه داد: باید از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها در بخش‌های مختلف برای توسعه همه جانبه استان زنجان استفاده شود.

در این مراسم با قدردانی از فعالیت‌های چهارساله رضا عسگری فرماندار زنجان، پرویز خالقی به عنوان فرماندار جدید شهرستان زنجان معرفی شد.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.