سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار اصفهان:

تغییر و تحول مدیران سبب خلاقیت در سازمان‌ها می‌شود

استاندار اصفهان گفت: تغییر و تحولات مدیران، خلاقیت و نوآوری را در سازمان بالا می‌برد و از این جهت به نفع ساختار اداری و اجرایی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان امروز در مراسم تکریم و معارفه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: تغییر و تحول و ورود و اضافه شدن افراد جدید به سازمان موجب تقویت، پویایی و تلاش و کار بیشتر می‌شود.

وی اضافه کرد: رویکرد ما در این دوره این است که از فضای ورود یک فرد جدید به‌نظام اجرایی در راستای تقویت و پویایی آن استفاده کنیم و ما باید تمام انرژی و استعداد خود در هر جا و هر پست و مقامی که هستیم بکار گیریم و تلاش کنیم تا بهترین و مؤثرترین کار‌ها را انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد:برای تغییر و تحولات باید به سازوکار و مؤلفه‌های دانش، تعهد، هوش سازمانی توجه ویژه داشته باشیم.

مرتضوی بیان کرد: افرادی که در تغییر و تحولات به ما اضافه می‌شوند باید سبب جذب مردم شوند و به‌عنوان ذخیره راهبردی ما محسوب شوند.

استاندار اصفهان گفت: استقرار معاونت جدید هماهنگی امور عمرانی در این پست، موجب ارتقاء مجموعه خواهد شد.

وی با قدردانی از معاون پیشین امور عمرانی استانداری اصفهان افزود: ایشان در این دوره با مناعت طبع و بزرگواری و عمل خالص باخدا معامله کرد و فراتر از وظایف خود عمل کرد.
مرتضوی اضافه کرد: خداوند امانتی را برای یک دوره به ما داده و همه ما یک دوره‌ای برای کار، تلاش و خدمت داریم که باید از آن به بهترین نحو ممکن و با اخلاص استفاده کنیم.

در پایان این مراسم از حجت‌الله غلامی تجلیل شد و مهران زینلیان به‌عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان منصوب شد.

غلامی از دی سال ۹۷ تاکنون معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان بود.

انتهای پیام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.