سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مربیان با دانش و تخصص نباید مدرک خود را قاب بگیرند

مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: آموزش به ویژه در ورزش و فوتبال مورد نیاز جامعه است و نباید مربیان با دانش، مدرک خود را قاب بگیرند و در طاقچه بگذارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، ناصر جانی خانی مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیادر حاشیه برگزاری کلاس مربیگری درجه B آسیا گفت: چنانچه در فوتبال ایران به ویژه در سطح پایه ها از افراد کار آزموده استفاده شود در دراز مدت تاثیر بسزایی دارد که به نفع فوتبال ملی ما است.

او بیان کرد: در کشورما با توجه به جایگزینی روابط به جای ضوابط و رعایت نکردن استانداردهای روز دنیا بسیاری از مربیان کار بلد و با دانش ایران مدرک خود را قاب گرفته اندو در گوشه خانه به آن نگاه می کنند زیرا روابط اجازه نمی دهد آن ها از خانه بیرون بیایند و دانش خود را در مستطیل در اختیار جوانان قرار دهند.

جانی خانی تصریح کرد: نتیجه این گونه تفکر غلط مدیران باشگاه ها در نبود انتخاب شایسته ها منجر به این می شود که آن ها مدرک خود قاب بگیرند و از طریق دیگر زندگی خود را بچرخانند.

مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد برگزاری کلاس B آسیا ادامه داد: این دوره ها از کاربردی ترین کلاس های مربیگری برای ورود علاقه مندان به حرفه مربیگری است و با درخواست فدراسیون فوتبال و صدور مجوز از کنفدراسیون فوتبال آسیا درکشورهای تحت پوشش برگزار می شود.

او افزود: در این دوره  ۲۴ نفر از علاقه مندان به فوتبال که بیشتر آن ها از بازیکنان لیگ های مختلف کشور هستند شرکت درند و از توانایی خوبی هم برخوردار بودند که  طی مدت ۲۰ روز جدیدترین مطالب و متدهای فوتبال روز دنیا را فرا گرفتند و انتظار می رود از آن ها در باشگاه ها استفاده شود زیرا  تاثیرات بسیار مثبتی در فوتبال پایه استان فارس دارد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.