سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادامه بارش برف و باران در اصفهان

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان از تداوم فعالیت سامانه بارشی در غرب، شمال و جنوب استان تا روز دوشنبه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمدرضا رفیعی کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: فعالیت سامانه بارش زا امروز سراسر مناطق استان به ویژه نواحی غربی و شمالی و فردا نیمه جنوبی و غربی را فرا می‌گیرد ضمن اینکه در ارتفاعات و مناطق سردسیر ریزش برف پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون در غرب، جنوب و شمال استان باران می‌بارد، اضافه کرد: با توجه به تداوم بارندگی‌ها در ۲ روز پیش رو و مه‌گرفتگی، کاهش دید و لغزندگی محور‌های مواصلاتی و شهری به رانندگان توصیه می‌شود در هنگام تردد احتیاط کرده و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به بارش برف و باران در دو روز گذشته در سطح استان، ادامه داد: شدت فعالیت این امواج بارشی در مناطق شمالی استان بود که نطنز در ۴۸ ساعت گذشته با ثبت ۵۰ میلیمتر بارش رکورددار بارندگی در این مدت بود.

رفیعی همچنین به بارندگی ۴۸ ساعت گذشته در سایر مناطق اشاره کرد و گفت: میانگین بارندگی استان به ترتیب از گلپایگان با میانگین ۳۹، اردستان ۳۵.۱، داران ۳۵، بویین میاندشت ۳۰، کاشان ۲۹، خوانسار ۲۸، چادگان ۲۰.۴، آران و بیدگل ۱۸.۶، مهاباد اردستان ۱۷.۲، بادرود ۱۷، زواره ۱۵.۴، نائین ۱۲.۳، میمه ۱۱.۸، زرین شهر ۱۰، شهرضا ۹.۱ دهاقان و نجف آباد هشت، فریدونشهر ۶.۹، علویجه ۶.۳، مبارکه پنج، اصفهان چهار، مورچه خورت ۳.۴، دهق ۳.۱، دولت آباد ۲.۶ و ورزنه ۲.۳ میلیمتر بوده است.

وی با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده بین ۲ تا چهار درجه سانتیگراد سردتر می‌شود، افزود: دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۶ درجه سانتیگراد بالای صفر و در سردترین ساعات بامداد فردا به هفت درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

رفیعی اضافه کرد: خوروبیابانک با دمای ۱۸ درجه سانتیگراد بالای صفر و بویین  میاندشت با دمای ۲ درجه سانتیگراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.