سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعویض لوله‌های چاه آب کمربندی و ورود چاه به مدار آبرسانی در رامهرمز

سرپرست امور آبفای رامهرمز گفت: برای تقویت فشار پمپاژ و پایداری آب درون شبکه شهری تعویض لوله‌های چاه شماره یک کمربندی و ورود چاه آغاز شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمود احمدی سرپرست امور آبفای  رامهرمز گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما پس از مشورت با تیم کارشناسی آبفا به این نتیجه رسیدیم که از دو جبهه‌ی آب و فاضلاب باید موارد ایمنی و تقویت پایداری را مد نظر قرار دهیم و با مسئولین هر دو حوزه نقاط ضعف و شرایط مرتفع کردن آن‌ها را بررسی نموده و پس از آن نسبت به ایجاد شرایط مساعد جهت روبرو شدن با فصل سرما، بارندگی، آب گرفتگی و... اقدامات لازم را آغاز نمودیم.

او بیان داشت: یکی از این موارد، افت فشار آب در فصل سرما و بارندگی است. به همین خاطر نسبت به بهبود عملکرد تاسیسات تقویت فشار آب در مدار شبکه‌ی آبرسانی بررسی‌های میدانی را آغاز نموده و پس از دریافت گزارش تیم کارشناسی نسبت به احیا و وارد مدار نمودن چاه شماره یک کمربندی که از مدتی قبل از مدار خارج شده بود، عملیات تعویض لوله‌ها، سرویس و آماده سازی پمپ‌ها و سایر ادوات این چاه را به پایان رسانده و چاه مذکور را وارد مدار آبرسانی کردیم.

احمدی تصریح کرد: چاه مذکور وظیفه‌ی تقویت فشار آب شهری رامهرمز را در دستور کار خود دارد و امیدواریم در کنار سایر اقدامات امور آبفا منطقه رامهرمز، امسال در فصل سرما و بارندگی دچار مشکلی نشویم.

انتهای پیام/م

برچسب ها: آب و فاضلاب ، لوله آب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.