سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل ۷۵ پرونده تخلف صنفی در استان قزوین

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: ۷۵ پرونده تخلف صنفی در زمینه اجرای طرح تحول سازمان تعزیرات و بازرسی از واحد‌های عرضه کالا در استان تشکیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، هوشنگ محمدی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: ۱۸ اکیپ گشت سیار تعزیرات حکومتی در هفته‌ای که گذشت در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و پیشگیری و برخورد با تخلفات صنفی در استان برگزار و ۷۵ پرونده برای رسیدگی به تخلفات صنفی تشکیل شد.

محمدی افزود: پرونده‌های تشکیل شده در رابطه با گران فروشی، کم فروشی، و تخلفات صنفی است.

به گفته وی، این پرونده در کم‌ترین زمان ممکن رسیدگی می‌شوند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: هدف ما انجام امور نمایشی نیست و رویکردمان فعال کردن گشت‌هاست و از تمامی ظرفیت‌ها، کمک‌ها و پیشنهاد‌ها در برگزاری هر چه‌بهتر گشت‌ها استقبال می‌کنیم.

وی ادامه داد: هفته گذشته نیز وضعیت توزیع و فروش کالا‌های اساسی بخصوص مرغ و تخم مرغ در قزوین مورد بررسی قرار گرفت.

محمدی اظهار کرد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان قزوین در حین گشت زنی و کنترل خودرو‌ها به یک خودروی در آزاد راه قزوین - زنجان مشکوک شدند و در بازرسی از آن، بیش از ۹۰۰ ثوب لباس قاچاق کشف و ضبط کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان افزود: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و در شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان قزوین مورد رسیدگی قرار گرفت و شعبه پس از احراز تخلف، متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.