سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست وزارت آموزش و پرورش:

مجوز برگزاری آموزش حضوری برای ابتدایی‌ها صادر شد

کاظمی از صدور مجوز برای بازگشایی مدارس ابتدایی خبر داد و گفت: تمهیدات درون سازمانی برای بازگشایی مدارس گرفته‌ایم.

به گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا کاظمی سرپرست آموزش و پرورش در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش استان‌های سراسر کشور با بیان اینکه در نظام تعلیم و تربیت، مهر امسال دیگر تکرار نخواهد شد، اظهار کرد: در آستانه آزمون بزرگی هستیم که باید همفکری و هماهنگی بیشتری داشته باشیم در این مدت یکی از تلاش‌های سخت آموزش و پرورش، تبیین الگوی بازگشایی مدارس و تمهید مقدمات اجرای این الگو بود.

کاظمی با اعلام اینکه مجوز بازگشایی مدارس ابتدایی را از ستاد کرونا گرفتیم و به استان‌ها نیز ابلاغ کردیم، ادامه داد: تمهیدات درون سازمانی برای بازگشایی مدارس گرفته ایم که نیاز به بررسی دارد، لذا باید کار خود را با اقتدار و برنامه دنبال کنیم.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: این وزارت خانه تاکنون کار خود را با تمام سختی‌ها دنبال کرده است و آغاز سال تحصیلی برای ما مهم بود.

او بیان کرد: در آموزش و پرورش شرایط متفاوتی را در دوران کرونا و پساکرونا تجربه می‌کنیم در کنار این تجربیات باید رویکرد‌ها و سیاست‌ها درنظر گرفته شود. برای بررسی چالش‌های نظام تعلیم و تربیت یکی از نگرانی‌های مهم ترک تحصیل و بازماندگان از تحصیل هستند که آسیب جدی است.

کاظمی به آمار بازماندگان و تارکان از تحصیل اشاره کرد و گفت: باید برای این امر چاره اندیشی شود و برای آن برنامه داشته باشیم. در حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی آسیب شناسی و ریل گذاری خوبی در این زمینه شده است.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه چالش دیگر ما در تعلیم و تربیت مساله عدالت است، افزود: برای این موضوع نیز باید طرح کلانی داشت تا عدالت آموزشی را محقق کنیم.

او ادامه داد: چالش مهم‌تر از این موضوعات، چالش حکمرانی در تعلیم و تربیت است اگر این نظام در آموزش و پرورش درست شود این وزارتخانه به سمت توسعه عدالت حرکت خواهد کرد.

کاظمی درباره امر نیروی انسانی و انتصابات در آموزش و پرورش توضیحاتی داد و گفت: ناکارامدی برنامه درسی تعلیم و تربیت یکی از چالش‌های جدی است که باید با بررسی آن به سمت تربیت انسان تراز سند برسیم. محتوا‌های بسیار ارزشمند و غنی از سوی سازمان پژوهش در اختیار دانش‌آموزان قرار دارد، اما فرایند این برنامه آموزشی، دانش محور و حافظه محور است.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش به امر کنکور اشاره و عنوان کرد: برنامه درسی باید تربیت محور باشد و بعد از ۱۲ سال حافظه آنان در کنکور سنجیده نشود. باید فرصت فعالیت گروهی، تمرین مهارت اجتماعی و نقش پذیری دانش‌آموزان را در مدرسه مهیا کنیم.

او ادامه داد: چالش دیگر این وزارتخانه کیفیت آموزشی است، سواد پایه دانش‌آموزان در حوزه‌های مختلف، مهارت‌های خواندن و نوشتن مهم هستند البته بخشی از افت کیفیت آموزشی ناشی از متغیر‌های دیگری مانند منابع انسانی است که در موفقیت‌های تعلیم و تربیت در این حوزه، رکن اساسی تعلیم و تربیت است نیروی انسانی کیفی می‌تواند کیفیت را ارتقا دهد.

کاظمی اضافه کرد: اگر قرار باشد به کیفیت آموزشی خوب دست پیدا کنیم در کنار فضا، تجهیزات و محتوای ارزشمند، باید منابع کیفی مناسب داشته باشیم. برای جذب بازماندگان از تحصیل دغدغه داریم و برنامه ریزی خواهیم کرد.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش افزود: آسیب شناسی، شناسایی و جذب بازماندگان و تارکان از تحصیل را پیش می‌بریم همچنین در دوران پساکرونا باید جبران افت تحصیلی را داشته باشیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۹
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۰:۵۲ ۱۲ فروردين ۱۴۰۱
واقعا باید حضوری شه من بجه ام رو نمیفرستمممم اخه چه وضعی هزاران نفر مردن من نمیخوام
ناشناس
۲۳:۴۲ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
مدرسه ها رو باز کنین. همین امروز
ناشناس
۱۷:۳۸ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
خواهشن تجدید نظرکنید مدارس متوسطه باز شده ولی امکانات صفر کلاسهای کارگاهی هنرستان شلوغ وضعیت نظافت کلاس درحضور خود بچه ها انجام می‌شود هیچ پروتکلی وجود نداره پنجره ها باز بچه ها با این وضع سرما تحرکی ندارند دست وپای یخ کرده تو کلاس چجوری کارانجام بده میز کار بچه ها تمیزنمیشه کادر مدرسه هم خودشون کرونا گرفتن با این وضع هردانش آموز درگیر بشه یک ماه بیشتر بازباید توخونه قرنطينه بشه درس خوندن اینجوری به چه درد میخوره تازه بعدش خود دانش آموز باید با دست زیرمیزرو نظافت کنه چند دانش آموز تو یه کلاس ۳۵ نفری کرونا گرفتن بعد یه ماه ونیم دوزدوم واکسن رو زده همچنان آب‌ ریزش بینی وعلائم روداره همش با ترس و لرز میفرستیم مدرسه نه که خیلی تو مدرسه رسیدگی میشه همه چیز به حال خود رها ست به کجا چنین شتابان
پوریا
۱۶:۴۵ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
سلام جناب اقای کاظمی، خسته نباشید

اینا همه بچه تنبل ها هستن که فقط می خوان بخوابن و مدرسه نرن،دست شما درد نکنه مدارس باز کردید که تنبل ها تکونی به خودشون بدن ،لطفا بچه ها گروه بندی بدن مدرسه،خیلی خوبه،دست شما درد نکنه،اینا می خوان معلما رو رسوا کنن بگن معلما همش داخل خونه هستن،واقعا فضای مجازی برا معلما سخت و اذیت کننده هست سردرد گرفتیم.خدا پدر مادر شما رو بیامرزه
آیدا ص
۱۶:۳۶ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
من یک بچه دارم چطور میتونم تو این سرمایی که رودهن داره بچمو بفرستم مدرسه اونم در و پنجره ی کلاس رو باز بزارن خوب بچه سرما میخوره وبعد فاجعه میشه مدرسش هم دولتیه نه الکل میزارن ونه کلاسشون تهویه داره
چرا مسئولین فکر نمیکنن باید امسال هم مجازی میگذشت تا همه چه درست میشد من که راضی نیستم تو این شرایط بچمو بفرستم مدرسه
ناشناس
۱۵:۵۶ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
وقتی شما می‌گویید بچه‌ها مدرسه بروند لباس گرم بپوشند در وپنجره باز باشه آخه کمی عقل باید تعجب کنه که بچه ها سرما نمیخورند متاسفم برای تصمیمات نامناسب ونابجا ونادرست از یه طرف پول گاز بدیم از طرف در وپنجره باز بزاریم واقعا تصمیم بی منطقیه ....کمی باید فکر کرد
ناشناس
۱۵:۴۸ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
با توجه به اینکه ۲ ساله وخورده ای میگذره چطور میشه اطمینان کرد بچه ها رو بفرستیم مدرسه آقایون لطفا نظر سنجی والدین مهمه کسی که یه بچه داره فردا روزی خدایی نکرده اتفاقی بیفته کی جواب میده نمیدونم چرا به این راحتی تصمیم می‌گیرند بیندیشید بعد تصمیم بگیرید لطفا .
مرتضی
۱۵:۳۷ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
سلام. لطفا مدارس ابتدایی رو بازگشایی کنید، چون خیلی از بچه ها دارن ترک تحصیل میکنن
ناشناس
۱۵:۳۲ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
من کلاس نهم هستم به علت گرونی و مشکلات زیاد پدرم نمیتواند ماسک و ضد عفونی دوتا بچه را تهیه کند اونم اونم به مدت ۸ ماه من که در اردبیل زندگی میکنم اونم تو سرمای پاییز و زمستان چطوری میتوان پنجره ها را باز گذاشت چه فرقی دارد کرونا بگیریم یا سرما بخوریم در ضمنا بعضی از بچه با تاکسی و اتوبوس میرن دستور دادن خیلی راحت است خیلی
ناشناس
۱۴:۴۲ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
به شخصه هییییییچ تضمینی نمیبینم من دبیرستانی برای اینکه اگه پامونوتومدرسه گذاشتیم کرونانگیریم!!
ناشناس
۱۴:۴۰ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
ما امروز رفتیم مدرسه ۲۵ نفر تو یه کلاس!! اینور داشت بارون میزد پنجره ها هم باز بود من دیگه از سرما داشتم می لرزیدم نه الکل گذاشته بودن تو مدرسه که ما زده عفونی کنیم تازه گفتن صبحونه هم نیارید خونه بخورید
اخه کی میتونه پنج ساعت بدونه غذا درس بخونه
اگه خودتون تونستید یکروز شکم خالی پشت میز بشینی
یه کلاس پنجمی که از این شرایط خسته شده
۱۲:۰۱ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
سلام من دانش آموز کلاس پنجم هستم واقعا در این شرایط مجازی درس خوندن برای بیشتر بچه ها سخته مخصوصا برای دبستانی ها امیدوارم هر چی زودتر مدارس باز بشه ما راحت بشیم
مادر و پدر های عزیز به این هم توجه داشته باشید که حتی مدرسه هم مجازی باشه بالاخره به ما دانش آموزان باز هم سلامتی مون به خطر می افتد چون اگر دقت کرده باشید ما وقتی ۵ ساعت و نیم سر مون توی گوشی و لبتاب و تبلت هست چه ( اونم فقط برای مدرسه!) انتظاری دارید چشممون کور نشه؟؟ نزدیک دو ساله داریم با این شرایط مجازی کنار میایم نکنینش سه سال عقب ماندگی!!! به خدا من که از این وضعیت خسته شدم
بعدشم ما یک بار کرونا گرفتیم من اون موقع برادرم سه سالش بود ولی با این حال از هممون خفیف تر گرفت و در پی ۲ ساعت کرونا رو رد کرد پس نتیجه میگیریم که سیستم ایمنی بچه ها قوی تره ‌.
و همچنین معلمان هم تقریبا واکسینه شدن و مادر و پدر ها هم در حال واکسینه شدن هستن
ناشناس
۱۴:۴۱ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
ابتدایی هاکه درساشون اب خوردنه توالان5ساعت نیم کلاس داری؟؟چشمون کوربشه؟؟حاضرم قسم بخورم ازون5ساعت ونیم کلاس2ساعتشوخوش گذرونی وبازی میکنی وبه درس توجه نمیکنی.پس الکی بهونه نیار.این شرایط درس خوندن برامادبیرستانی هاسخته نه برادبستانیهایی که دودوتاچارتامیخونن!!
ناشناس
۰۴:۲۳ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
واقعا با وجود موج ششم با چه جراتی بچه ها رو در هر مقطعی ربایدبه مدرسته بفرستیم اخه کی بعد اینکه بچه ها در گیر
کرونا شدن جوابگو میشه، من به شخصه شده پسرام امسال نخونن نمیفرستم مدرسه بهتر از اینگه گرفتار کرونا بشن
ناشناس
۰۰:۱۹ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
خخخخخ فریب این مسولان بی کفایت نخورید اینا دلشون برای بچه های شما نسوخته بچه هاتون نفرستین مدرسه فریب وعده های الکی این مسولان نخورید اینا روشون پیش خدا سیاه هست
۲۳:۳۲ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
آقا ما همو روز رفتیم مدرسه خود معلم هم ماسک نزده!!!! بعد زنگ تفریح‌ همه ای دانش آموز ها ماسک آورده بودن پایین توهم دیگه داشتن صحبت میکردن واقعا اینه رعایت پروتکل های بهداشتی وقتی خود معلم ماسک نزده چه انتظاری از دانش آموزها هست
ناشناس
۲۲:۵۰ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
لطفاً ابتدایی ها رو امسال معاف کنید
مصطفی
۲۱:۰۶ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
متاسفانه امثال این افراد که تصمیم گیران آموزش و پرورش هستند هرگز معلم نبودند و کلاس درس واقعی ندیدند، لذا درکی از شرایط کلاس و دانش‌آموز و معلم ندارند بنابراین تصمیماتشان کاملا تخیلی است و عملی و پایدار نیست. همین تصمیم، این گفته را تصدیق میکند و باز مطمئنا نظرشان تغییر خواهد کرد.
ناشناس
۲۰:۲۷ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
اگر معلمی به علت کرونا فوت بشه باید شهید خدمت.اعلامش کنن و خانواده اش از مزایای خانواده شهدا برخودار بشوند چون در این موقعیت مدرسه رفتن دست کمی از بخش کویید بیمارستان نداره
ناشناس
۲۰:۱۸ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
هنوز واکسن نزدن ابتدایی ها چرا هر روز برای سلامتی بچه های ما یه نقشه میکشن
ناشناس
۱۹:۵۸ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
مساجد رو چرا باز کردید اخه؟؟؟ فامیلای ما ختم انداختن مسجد همه رو صدا کردن تو تهران
ناشناس
۱۹:۳۸ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
خیلی هم عالی ان شالله زودتر واکسن زیر ۱۲ سال هم بیاد که خیالمون اسوده تر بشه
ناشناس
۱۹:۲۶ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
توروخدا با جون بچه ها بازی نکنید
سعید
۱۶:۵۸ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
سلام من دوتا بچه ابتدایی دارم نمیتوانم اجازه بدم شماها فقط مراکزاستانها نه همه وتهران ومیبنید
ناشناس
۱۶:۲۵ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
انشالله که خیره ولی خیلی باید مراقب بود از هر جهت و قدم به قدم با پایش مستمر پیش رفت موفق باشید
ناشناس
۱۶:۱۳ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
بچه ها ابتدایی ماسک هاشون باهم عوض میکنن، دارین چی کار میکنین شما!!! چه کسی همینطوری مجوز ها رو صادر میکنه !
ل
۱۸:۴۶ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
شما چکاره اید
ناشناس
۱۵:۴۳ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
انگیزه والدین از اینکه فرزندان خود را به مدرسه می فرستند چیست؟
ناشناس
۱۵:۴۱ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
این نوه نداره
ناشناس
۱۵:۲۸ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
کرونا به همه فهماند که فقط دروسی نیاز به کلاس حضوری دارند که نیاز به تحقیق یا مهارتی دارند و سایر دروس را می توان بدون حضور در مدرسه و به صورت مجازی هم یادگرفت.
ناشناس
۱۵:۲۵ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
عجب
ناشناس
۱۵:۰۱ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
بچه ابتدایی چی می‌فهمه رعایت بهداشت کرونا چی هست.بازیگوشی می‌کنه.خیلی از اولیا بچه های ابتدایی راضی نیستند حداقل امسال بچشون مدرسه بره.خواهشا دوره ابتدایی رو امسال غیر حضوری بکنید.
فریدون
۱۴:۵۸ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
اونقدر تصمیم بازگشایی دبستان غیر علمی است که توسط ستاد ملی کرونا رسما اعلام نمیشه
ناشناس
۱۴:۴۱ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
اینقدرموج منفی ندین،تاکی باید این وضعیت ادامه پیداکنه،یعنی زمان جنگ بچه ها مدرسه نمیرفتن؟واقعا تواین دوسال خسته نشدین؟،این یه بیماری جهانی هست،فقط ایران که درگیرش نبوده اونا هم وقتی مدارس رو باز کردن با مشکلاتی روبرو بودن.ماهم ازخانواده هایی هستیم که با رعایت کامل پروتکل ها باز هم درگیر این بیماری بودیم،ولی روحیه ی بچه ها هم خیلی مهمه.
ناشناس
۱۸:۲۲ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
من خودم کلاس نهمم وجونم ازدرس مهمتره.کدوم روحیه؟بنظرم روحیه بچه هاوقتی شکسته شدکه پدرمادرشون نتونستن جلوشون یه لقمه نون بزارن.باخونه موندن کسی دیوونه نمیشه این صدبار
ناشناس
۱۴:۳۳ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
آقای محترم بچه ابتدای چطور میخواد از خودش نگه داری کنه این چه کاری هست چرا با جون بچه های مردم بازی میکنید مسئولیت سلامت بچه ها رو باید خودتون قبول کنید و اگر بچه ای مریض شد باید جوابگو باشید.
ناشناس
۱۴:۲۶ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
سلام
ابتدایی را معاف کنید ... اگر اجباری شود امسال بچه من مدرسه نمی‌رود ... خودم کمکش می‌کنم عقب نیفته
ناشناس
۱۴:۲۴ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
ابتدایی که نمره نداره همش خوب وخیلی خوب چه لزومی داره برن تو این شرایط نگه داشتن ماسک برای بزرگترها سخت چه برسه به بچه ی 8 و9 ساله
ناشناس
۰۷:۱۴ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
اگر خوب و خیلی خوب میدن،پس چرا شما ابتدایی خوندی؟چرا از همون اول نرفتی راهنمایی؟؟؟
ناشناس
۱۴:۱۰ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
مدرسه ما اصلاً گروه بندی نکرده گفته همه بیان کلاس من ۲۶نفر هست نه تهویه هوا مناسب ونه رعایت شیوه نامه ها
به آموزش پرورش شهرستان گفتم گفتن به شورای مدرسه باید بگی . به شخصه دوست دارم مدارس حضوری بشه اما خواهشمندم که نظارت کنن . فقط کافیه سرزده برین مدرسه خودتون می فهمید. بخصوص مدرسه شهرستان و متوسطه دوم
ناشناس
۱۴:۰۸ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
وقتی واکسیناسیون اجبار نیست بیخود و کسی که واکسن نزده رو راه میدین بیخود میکنید با جون مردم بازی میکنید
ناشناس
۱۶:۱۹ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
واکسن رو چه بزنی چه نزنی کرونا می گیری
ناشناس
۱۳:۱۹ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
این آقا خیلی اصراربه بازگشایی داره فکر کنم مدرسه اش تعطیل شده همه برای کسب درآمده
ناشناس
۱۳:۰۷ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
بچه من متوسطه دوم هست اما من به هیچ وجه بچه خودم رو مدرسه نمیفرستم ما با سختی بچه هامون رو بزرگ کردیم نمیخواهیم در خطر بیفتند هیچ کس دلش برای بچه ما نمیسوزه
ناشناس
۱۳:۰۴ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
بچه ها با مامانا میرن بازار.میرن مهمونی .میرن مراسم عروسی و عزا و تو کوچه بدون ماسک با هم بازی میکنن کرونا نمیگیرن ولی تا میخوان برن مدرسه کرونا میگیرن. الله اکبر
ناشناس
۱۳:۳۲ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
دقیقا!
محمدرضا
۱۴:۳۸ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
سلام و عرض ادب، ساعت در مدرسه بودن زیاد می باشد و این امکان خطر را افزایش میدهد، همچنین تعداد دانش اموزان در مدارس دولتی بالا می باشد حدود 40 نفر، و نظارت نیز در مدارس کم است، سال قبل از کرونا هر دو دختر من در مدرسه انفولانزا گرفتند وقتی به مدرسه مرجعه کردم فهمیدم کل مدرسه گرفته، بنظر من باید به رای گیری بزاند این موضوع رو
ناشناس
۱۴:۳۹ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
اینی که میگی اقلیت هستن نه همه شما بفرست بچت رو مدرسه
سیفی
۱۲:۵۷ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
چه تمهیداتی!!!!!!
کلاسها هواکش دارند؟؟
نظافت سرویس بهداشتی رعایت می شود؟؟؟
در همه مدارس الکل وجود دارد؟؟؟
شما نمی خواد نگران سواد دانش آموزان باشی. فعلا اولویت سلامتی هست.
مگر اعلام نکردید موج ۶ کرونا آغاز شده پس چگونه به راحتی بازگشایی انجام می دهید !!!!
ای کاش بجای این حرفها به فکر تقویت آموزش مجازی بودید
تا آمار فوتی ها ی کرونا تک رقمی شود
علی محمد صادقی از خشت
۱۳:۳۰ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
بله دقیقا احسنت
ناشناس
۲۰:۰۲ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
حالا مدرسه ک باز شده دیگه چرا مساجد رو باز کردن توی مساجد مراسم عزاداری برگزار میشه ما رو دعوت کردن چهلم فامیلمون
ناشناس
۱۲:۵۴ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
خدا براتون نسازه
فاصله دانش آموزا نهایتا 30 سانتی متر از هم
50 دانش آموز داشت نصف کردن 25 تا امدن.نان ندارن بخورن ماسک از کجا بخرن!
برید مدرسه شهدای گلریز منطقه 19 ببینید
گفتن متوسطه اول 1 آذر!
مدیر برا خودشیرینی 15 آبان باز کرد
ننگ بر شما
اکبرنشاطی
۱۲:۴۹ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
سلام شرمنده آموزش وپرورش میشویم تواین وضع قتل فرزندخودمو امضا نمیکنم امسال هم مجازی باشه ماکه راضی هستیم اونایی که میخوان بفرستن ایرادی نداره باید اختیاری باشه نه اجباری.
علی محمد صادقی
۱۳:۳۱ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
بله ممنون از شما و لطف شما
ناشناس
۱۷:۳۶ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
بله کاملا نظر شما درست هست ممنون از شما
ناشناس
۱۲:۴۳ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
به هیچ قیمتی بچه هام نمی زارم برن مدرسه تو این دوسال نه عروسی رفتیم نه مهمونی نه مسفرت و با وجود رعایت یر سختانه مسائل بهداشتی کرونا گرفتیم پس تا اسم کرونا هست بچه هام هیوقت نمزارم برن مدرسه
ناشناس
۱۲:۵۱ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
چرت نگو همه جا گشت و گزار رفتید نوبت مدرسه که میشه یاد کرونا می افتید .این همه ملت سفر رفتن .بازارها شلوغ .دید وبازدیدها پاربرجا .دیگه بهانه مدرسه رو نیارید بگید تنبل شدید حوصله راهی کردن مدرسه و... رو ندارید
ناشناس
۱۳:۰۰ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
من هم‌نمیعرستم به هیچ وجه
ناشناس
۱۹:۲۸ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
والا ما هم همش خونه بودیم هیچ عروسی و مهمونی هم نرفتیم واقعا سخته بچه رو بفرستیم مدرسه

انشالله که تجدید نظر کنند مسئولان
ناشناس
۰۷:۱۹ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
خوب نفرست.ما میفرستیم.
ناشناس
۱۲:۳۶ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
بیچاره معلمان روستا که از اول مهر حضوری هستند! انگار کرونا فقط مال شهری هاست!
ناشناس
۱۳:۰۱ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
روستا که جمعیتی نداره!!!
محمد
۱۲:۲۶ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
دریغ از ی ذره شعور و تدبیر، میخوان بچه های مردم به دردسر بندازن و خانواده هارو گرفتار،فردا هم مشکلی پیش اومد دنبال مقصر بگردیم که دیگه فایده نداره.
ناشناس
۱۲:۲۳ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
امسال باید تعطیل باشه
ناشناس
۱۲:۰۸ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
بابا ی حرفی اشاره ای به آزمون استخدام آموزش و پرورش داشتین خوب بود مانده و بلاتکلیفیم
ناشناس
۱۳:۰۰ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
الان دقیقا این بحث چه ربطی به حرف شما داشت!!!!
پیمان اشراقی
۱۲:۰۲ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
سلام ،

نماز جمعه فقط در مراکز استان ،
از ساعت ۸ صبح جمعه تا ۲۰ روز جمعه ،
تردد درون استانی با مقصد نماز جمعه بلا مانع است .
ناشناس
۱۲:۰۱ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
متاسفم چرا اموزش پرورش اینقدرقوانینش افتضاح شده!!!
ناشناس
۱۱:۵۴ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
بچه ها تو این دوسال هیچی یاد نگرفتن فقط تقلب همه جاهم رفتن عروسی بازیگاه پارک مهمونی مسافرت اینجاها مشکلی واسه کرونا نداشتن ولی بحث مدرسه که میشه الکی کرونارو بهونه میکنن
ناشناس
۱۲:۵۳ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
لطفا" شما خودتون رو با بقیه مردم که همه موارد بهداشتی رو رعایت کردن جمع نگیر.آدرس غلت هم نده.
ناشناس
۱۲:۵۹ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
لابد شما خوب گشت و گذار داشته اید
ناشناس
۱۵:۴۶ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
اتفاقاً به برکت کلاس های آنلاین و نظارت اولیاء سطح تدریس ها و آموزش ها خیلی هم بهتر از سالهای قبل شده ، ای کاش حتی بعداز حضوری شدن مدارس بازهم کلاس ها بصورت آنلاین برای اولیا نیز فعال باقی بماند.
علی
۱۱:۲۴ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
سلام ، بنده در اوج مراعات مسایل بهداشتی و واکسن زدن بعد از دو سال ، دو هفته است خانواده ام درگیر کرونا شده ایم متاسفانه به شخصه دانش اموزان زیادی دیدم که با اینکه واکسن هم زده بودند کرونا گرفته و برای تزریق رمدسیور به بیمارستان مراجعه می کردند ، خانواده ها فرزندان خود را به مدارس نمی فرستند زیرا آمار مریضیها حتی سرماخوردگی در دو هفته اخیر به گفته تمام متخصصین کودکان و اظفال افزایشی شده است پس موجب استرس خانواده هانباشید و مدارس ابتدایی را تا حداقل یک ماه آینده باید بصورت کاملا مجازی و سپس حداکثر حضور دو ساعت در هفته بصورت حضوری در مدارس داشته باشیم . اوضاع کرونا شدیدا شکننده است .
ناشناس
۱۲:۵۳ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
دو روز نیستن واکسن زیدن دانش آموزان .شما کجا دیدی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟چرا دروغ می گید تو مملکت ما اموزش جایگاهی نداره اولین جایی که تعطیل کردن مدارس بود واقعا جای تاسف داره
رسول رسولی
۱۱:۱۰ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
من نمی دونم وزارت بهداشت برچه اساسی وتجربه ای مجوز بازگشایی مدرسه ابتدایی رو داده؟ اقتصاد مملکت روبراساس همین حدس وگمان به اینجا رسوندید.ولی خواهشا" با جان بچه های مردم بازی نکنید.یادم هست نزدیک انتخابات ریاست جمهوری هم آمارابتلا کاهشی شد هم آمار فوتی ولی متاسفانه یک هفته نشد کل کشور قرمز وحتی بعضی شهرستانها سیاه شد .خواهشا" اول دانشگاه هارو باز کنید بعد ابتدایی دوم وبعد ابتدایی اول .درضمن آموزش شادو آموزش ازطریق صداوسیما رو دربرنامه داشته باشید وبازگشایی مدارس ابتدایی اجباری نشه ممنون ازاینکه به دغدغه ونگرانی خانواده ها اهمیت می دهید.
ناشناس
۱۱:۰۲ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
مگه ما بچه خودمونو از سر راه آوردیم بفرستیم امسال مدرسه
ناشناس
۱۲:۳۶ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
بچه ها ك همش ولن كرونا نيست
ناشناس
۱۲:۵۵ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
اصلا" هم بچه ها ول نیستند .لطفا" بچه های افرادی معلوم الحال را با دیگران جمع نگیر .وآدرس غلط به مسئولین نده .
ناشناس
۱۰:۴۸ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
رتبه بندی با بند ۸۰ درصد