سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اولین روز مدرسه برای دانش آموزان متوسطه دوم

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : امروز دانش‌آموزان متوسطه دوم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی رسماً راهی مدرسه می‌شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علی مرادی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : امروز دانش‌آموزان متوسطه دوم یعنی پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم در همه شاخه‌ها و رشته‌های تحصیلی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی رسماً راهی مدرسه می‌شوند.

او گفت : مدارس کم جمعیت استان از اول مهرماه در روستا‌ها بازگشایی شدند و از امروز هم مدارس شهری آمادگی لازم را برای حضور دانش‌آموزان متوسطه دوم دارند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمانشاه حضوری شدن مدارس را یکی از مطالبات به حق والدین و دانش‌آموزان دانست و افزود: شورای آموزش مدرسه با حضور نماینده انجمن اولیا تصمیمات لازم را برای چگونگی حضور دانش‌آموزان، ظرفیت کلاس‌ها و گروه‌بندی آن‌ها خواهند گرفت.

او افزود: فضای شاد و غیرحضوری همچنان برقرار است، ولی اولویت آموزش و پرورش بر حضور دانش‌آموزان سرکلاس درس است.

مرادی ادامه داد: هیچ اجباری برای حضور دانش‌آموزان نداریم، مدیران و کادر آموزشی در مدارس حضور دارند و کلاس‌ها از امروز دایر است.

او در خصوص نظارت بر شیوه‌نامه‌ها، گفت: تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستیم و دستورالعمل‌ها و دستورالعمل ها حتما در نظارت‌های سرزده بررسی خواهد شد .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.