سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی؛

یک گام تا قهرمانی/ ملی پوشان فوتبال ساحلی ایران به دنبال انتقام شکست از روسیه

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران امروز در دیدار پایانی جام بین قاره‌ای به مصاف روسیه می‌رود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران امروز در دیدار پایانی مسابقات جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی به مصاف روسیه می‌رود.

بعد از قرعه کشی این مسابقات تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در گروه B قرار گرفت و با تیم‌های روسیه (قهرمان جام جهانی ۲۰۲۰)، ژاپن (نایب قهرمان جام جهانی ۲۰۲۰) و پاراگوئه همگروه شد. در گروه A این رقابت‌ها هم تیم‌های امارات، اسپانیا، پرتغال و سنگال قرار داشتند.

گروه بندی مسابقات فوتبال ساحلی جام بین قاره‌ای ۲۰۲۱

تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در نخستین دیدار خود مقابل پاراگوئه موفق شد با نتیجه ۸ بر ۶ به پیروزی دست یابد. تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در دومین دیدار خود مقابل ژاپن موفق شد این تیم را با نتیجه ۶ بر یک در هم بکوبد.

ملی پوشان فوتبال ساحلی در آخرین دیدار مرحله گروهی مسابقات جام بین قاره‌ای ۲۰۲۱ امارات به مصاف روسیه رفتند، اما مقابل این تیم با نتیجه ۴ بر ۳ شکست خوردند. تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان با این شکست در رده دوم جدول گروه B قرار گرفت.

در دیدار رده بندی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان موفق شد با نتیجه ۷ بر ۵ سنگال را شکست دهد و به فینال مسابقات جام بین قاره‌ای راه پیدا کند و حریف روسیه شود.

محمد علی مختاری با به ثمر رساندن ۶ گل بهترین گلزن تیم ملی فوتبال ساحلی ایران است، اما در آن سوی میدان فدور زمسکوف با به ثمر رساندن ۶ گل بهترین گلزن تیم روسیه به حساب می‌آید.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با کسب ۳ قهرمانی و یک نایب قهرمانی در مسابقات جام بین قاره‌ای در رده سوم بهترین تیم موفق در مسابقات جام بین قاره‌ای قرار گرفته است، اما روسیه با کسب ۳ قهرمانی و ۳ نایب قهرمانی در رده نخست بهترین تیم موفق در مسابقات جام بین قاره‌ای است. 

این ۲ تیم برای کسب چهارمین مقام خود در مسابقات جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی امروز به مصاف یکدیگر می‌روند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.