سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مجموعه دوره‌های آموزشی سرود و مداحی

مسئول گروه سرود حیدریون اهواز از برگزاری دوره‌های آموزشی سرود و مداحی زیر نظر گروه حیدریون خبر داد.

حجت الاسلام امین حمیدی مسئول گروه سرود حیدریون اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: دوره‌های آموزشی سرود و مداحی با هدف آموزش اصولی و تولید آثار فاخر از سوی فرزندان انقلاب برگزار می شود.

او افزود: این مجموعه دوره با موضوعاتی از جمله، صدا سازی، شعر شناسی، تکنیک‌های سرود خوانی، مداحی، ذکر گویی، روضه خوانی، مناجات خوانی، آموزش نصب و تنظیم سیستم‌های صوتی و بایسته‌های اخلاقی یک مداح برگزار خواهد شد و این دوره‌ها از سوی اساتید برتر ویژه پسران ۱۰ الی ۱۷ سال به صورت حضوری در اهواز و به صورت غیر حضوری در تمام کشور برگزار می‌شود.

حجت الاسلام حمیدی تصریح کرد: علاقه مندان می‌توانند جهت ثبت نام در اولین دوره از این مجموعه که حدود دو ماه زمان می‌برد و موضوع آن آموزش صدا سازی با تدریس محمدرضا سلطانی منش است و تا تاریخ ۱۹ آبان ۱۴۰۰ با شماره تلفن ۰۹۱۶۲۹۱۳۴۳۲ تماس گرفته و ثبت نام نمایند.

مسئول گروه سرود حیدریون اهواز ادامه داد: از سرفصل‌های دوره اول میتوان به مواردی از جمله، نحوه صحیح تولید صوت از حنجره و تمرینات تقویت صدا، آشنایی با فواصل صوتی و مفهوم گام، آشنایی با دستگاه‌ها و آوازها، آموزش تکنیک‌های آواز و تحریر، آموزش ریتم و وزن اشاره کرد.

این مقام مسئول گفت: جهت هزینه‌های دوره هر ماه مبلغ ۶۰ هزار تومان از هنرجویان دریافت می‌شود و بعد از اتمام هر دوره آزمونی گرفته می‌شود و به هنرجویانی که در این آزمون نمره قبولی دریافت نمایند گواهی رسمی پایان دوره اهدا می‌شود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۴۰ ۱۴ آبان ۱۴۰۰
خوبه