سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عنایتی: اولین برد را به مرحوم پورحیدری تقدیم خواهم کرد

سرمربی تیم فوتبال هوادار در خصوص دیدار مقابل شهرخودرو توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا عنایتی، سرمربی تیم فوتبال هوادار پس از پیروزی تیمش مقابل پدیده در نشست خبری بعد از بازی اظهار داشت: ابتدا باید سالگرد فوت پورحیدری را تسلیت بگویم. این سه امتیاز را به او تقدیم می کنم.

وی افزود: نسبت به بازی‌های قبل عملکرد بهتری از خود نشان دادیم. نه این که ما در سه بازی گذشته مستحق باخت بودیم؛ بلکه در آن بازی‌ها هم می‌توانستیم امتیاز بگیریم. ما در سه بازی گذشته با تیم‌های مدعی قهرمانی بازی داشتیم و پیکانی که سالیان سال در لیگ حضور دارد و خیلی هم با تجربه بود، اما بازی‌ها را مقابل آن ها باختیم.

سرمربی هوادار تاکید کرد: امروز با شرایط بهتر و ویژه‌تری آمده بودیم. بچه‌ها تمام افکار تیم را در زمین پیاده کردند. موقعیت‌های فراوانی را به دست آوردیم و به خوبی از آن‌ها استفاده کردیم. موقعیت‌های زیادی را هم البته از دست دادیم. باید بیشتر کار کنیم. فکر می‌کنم که این موقعیت‌سوزی‌ها در آینده شرایط ما را سخت خواهند کرد، اما در کل از شرایط بچه‌ها بسیار راضی هستم؛ چون آن‌ها تمام توان خود را گذاشتند و ان‌ شاءالله بتوانیم در ادامه مسیر شرایط بهتری داشته باشیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/‌

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.