سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نزاعی که در قم رنگ خون گرفت / قاتل فراری به دام افتاد

جانشین فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری قاتل فراری در یکی از استان‌های شمال شرق کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سردار بهادر اسماعیلی،جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: با تلاش پلیس امنیت عمومی استان قم، قاتل فراری طی عملیاتی در یکی از استان‌های شمال شرقی کشور دستگیر شد.


او افزود: در پی نزاع و درگیری  منجر به قتل هفته گذشته در خیابان امام قم و فرار ضارب، بلافاصله دستگیری متهم در دستور کار پلیس استان قم قرار گرفت.


سردار اسماعیلی ادامه داد: در این نزاع ۳ تن از افراد دخیل در صحنه درگیری توسط پلیس دستگیر و متهم اصلی متواری شده بود که با تلاش‌های صورت گرفته محل اختفای نامبرده در یکی از استان‌های شمال شرقی کشور شناسایی شد و مأموران با هماهنگی مقام قضایی جهت دستگیری وی وارد عمل شدند.


جانشین فرمانده انتظامی استان قم با بیان این که متهم پس از ارتکاب قتل در فضای مجازی با رجز خوانی اقدام به قدرت نمایی کرده بود، اظهار کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی توسط پلیس امنیت عمومی استان ،ضارب دستگیر و به قم منتقل شد.

گفتنی است  عصر بیست و نهم مهر ، ویدئویی از  درگیری دسته جمعی در محدوده خیابان امام قم که منجر به قتل یک نفر به نام حسن یاور شده بود در شبکه های اجتماعی دست به دست چرخید.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.