سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رکورد زنی بی‌سابقه قیمت بنزین در پاکستان

سیر صعودی قیمت سوخت در پاکستان همچنان ادامه دارد بطوری که پاکستانی‌ها از امروز با گران‌ترین قیمت بنزین در تاریخ این کشور رانندگی می‌کنند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، قیمت بنزین در پاکستان به بالاترین سطح در تاریخ این کشور رسید.

سیر صعودی قیمت سوخت در پاکستان همچنان ادامه دارد بطوری که پاکستانی‌ها از امروز جمعه دوازدهم آبان ۱۴۰۰ با گران‌ترین قیمت بنزین در تاریخ این کشور رانندگی می‌کنند.

بر اساس گزارش قیمت بنزین در پاکستان با افزایش ۸.۳ روپیه‌ای به ۱۴۵.۸۲ روپیه در هر لیتر رسیده (معادل ۲۳ هزار و ۲۰۰ تومان) که این بالاترین قیمت به ثبت رسیده برای بنزین در تاریخ پاکستان است.

به گفته منابع خبری قیمت دیگر حامل‌های انرژی نیز با افزایشی بین سه تا پنج درصدی مواجه شده است.

قیمت انواع سوخت مانند بنزین در پاکستان در حد فاصل یک ماه گذشته دو بار افزایش یافته است به نحوی که هر بار، حدود ۵ تا ۸ روپیه نسبت به قیمت قبل افزایش یافته است.

بر اساس اخبار منتشر شده همچنین قیمت گازوئیل با افزایش ۸.۱۴ روپیه‌ای از ۱۳۴.۴۸ روپیه به ازای هر لیتر به ۱۴۲.۶۲ روپیه افزایش یافته است.

منابع خبری پاکستان گفتند: افزایش قیمت دلار و سوخت، قیمت تمامی اجناس را در پاکستان افزایش داده و گزارش‌های حاکی از شکسته شدن رکورد تورم ۷۰ ساله در این کشور است که این موضوع مردم این کشور را به شدت نگران کرده است.

اوایل مهر ماه امسال دولت پاکستان با توجه به افزایش قیمت نفت در بازار‌های جهانی، قیمت سوخت و فرآورده‌های نفتی را افزایش داده بود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.