سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص بیش از ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای شهرستان سنقر و کلیایی

فرماندار سنقر و کلیایی گفت : در حوزه راه‌های روستایی در سال ١۴٠٠ بیش از ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای این شهرستان در نظر گرفته شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، غلامرضا مرتضوی فرماندار سنقر و کلیایی گفت : سنقر و کلیایی به واسطه پراکندگی روستا‌ها و وسعت شهرستان دارای ۶١١ کیلومتر راه روستایی است.

او گفت : حدود ۴٣٠ کیلومتر از راه‌های روستایی سنقر و کلیایی در سال‌های گذشته آسفالت شده که بخشی از این میزان نیازمند ترمیم و روکش است.

فرماندار سنقر و کلیایی افزود: در سال ١۴٠٠ اعتبارات خوبی برای راه‌های روستایی سنقروکلیایی درنظر گرفته شده که امیدواریم با تخصیص بموقع اعتبارات بخش قابل توجهی از مشکلات راه‌های شهرستان رفع شود.

مرتضوی ادامه داد: حدود ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار در قالب تفاهم نامه سه جانبه استاندار کرمانشاه، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور به امضا رسید که در آینده نزدیک به پیمانکار تحویل داده خواهد شد.

او گفت: برای راه‌های سنقروکلیایی از ابتدای سال جاری حدود ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار از محل محرومیت زدایی و ١۰۰ میلیارد ریال اعتبار از کمیته برنامه ریزی شهرستان درنظر گرفته شده است.

فرماندار سنقروکلیایی افزود: امیدواریم با تخصیص کامل مجموع اعتبارات درنظر گرفته شده و توسعه راه‌های دسترسی گام بزرگی در جهت پیشرفت و توسعه شهرستان برداشته شود .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.