سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در واکنش به پیگیری باشگاه خبرنگاران بیان شد؛

سوء مدیریت دلیل اجرای کند طرح راهسازی در گلستان است

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: ضعف مدیریت در شرکت زیر ساخت دلیل اجرای کند طرح راهسازی در محور ترانزیتی علی آباد کتول -آزادشهر است.

نوروزی نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان گفت: برای اجرای طرح روگذر در ابتدای کمربندی شهرستان علی آباد کتول و همچنین تکمیل این طرح کریدوری در محور تهران - مشهد از سال ۹۲ در چند مرحله ۲۰ میلیارد تومان از وزارت راه و شهرسازی اعتبار گرفته یا تخصیص اعتبار را پیگیری کردیم، اما متاسفانه پس از گذشت ۷ سال همچنان این طرح نیمه کاره است.

او افزود: این نقطه یکی از نقاط پرترافیک است و به همین علت از سال گذشته با آغاز دور جدید مجلس ۵ میلیارد تومان اعتبار جدید را وصول کردیم و پیمانکار قول داد نهایتا تا مرداد ۱۴۰۰ طرح را به اتمام برساند، اما متاسفانه این وعده هم عملی نشد.

او می‌گوید: همچنین علاوه بر تخصیص اعتبارات و پیگیری‌های این چنینی، پیمانکار درخواست کمک در بخش مصالح کرد که با کمک استاندار وقت و مسئولان استانی و شهرستانی برداشت شن و ماسه از رودخانه‌های استان را برای این طرح تسهیل کردیم، اما متاسفانه باز هم ثمر بخش نبود.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی افزود: آنچه مسلم است این است که پیمانکار این طرح را به کندی پیش می‌برد و بخاطر همین ضعف مدیریت از مردم عذرخواهی و این موضوع را مجددا پیگیری خواهیم کرد.

طرح تکمیل روگذر در ابتدای کمربندی شهرستان علی آباد کتول که در مسیر ترانزیتی تهران - مشهد قرار دارد ۷ سال است به کما رفته است.

این محدوده یکی از نقاط پرحادثه خصوصا برای مسافران و زائران، اما هشتم است.

باشگاه خبرنگاران جوان در قالب خبر، گزارش تلویزیونی و گزارش مکتوب چرایی تعلل در اجرای این طرح را پیگیری کرده و همچنان پیگیری خواهد کرد.

 


انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.