سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احداث۹۶ استخر خاکی پرورش ماهی در شمال سیستان وبلوچستان

به منظور ایجاد اشتغال برای روستاییان ۹۶ استخر خاکی پرورش ماهی در شمال سیستان وبلوچستان تا پایان امسال احداث و تجهیز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ماندانا زنگنه  معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: احداث استخر بر اساس تفاهمنامه مشترک بین قرارگاه منطقه‌ای قدس، بنیاد هاسب و اداره کل شیلات استان در زمینه جهش تولید و ایجاد اشتغال محقق شد.

ماندانا زنگنه بیان کرد: بر اساس  تفاهم نامه استخر‌های خاکی پرورش ماهی در مکان‌های شناسایی شده از سوی قرارگاه منطقه‌ای قدس نزسا ساخته می‌شوند و تامین و توزیع ۹۶ دستگاه هواده آماده استفاده از سوی بنیاد هاسب از جمله تعهدات این تفاهمنامه به شمار می‌رود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: شناسایی و معرفی استخر‌های واجد شرایط، برگزاری دوره‌های آموزشی برای آبزی پروران، تامین بچه ماهی و سایر نهاده‌ها به همراه نظارت بر فرآیند آبزی پروری و معرفی آبزی پروران برای انجام امور بیمه از تعهدات اداره شیلات استان است و سازمان جهاد کشاورزی نیز بر انجام این تعهدات چندجانبه نظارت خواهد داشت.

انتهای پیام/گ

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.