سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحقیقات دادستانی منهتن علیه اتهامات کیفری ترامپ

دفتر دادستان منهتن اعلام کرد هیئت منصفه جدیدی را به منظور انجام تحقیقات در مورد فعالیت‌های مالی و شرکت‌های متعلق به ترامپ تشکیل داده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، دادستانی منهتن در ایالت نیویورک از تشکیل هیئت منصفه جدید به منظور انجام تحقیقات پیرامون فعالیت های مالی شرکت ترامپ خبر داد. 

بر این اساس، هیئت منصفه جدید قرار است شواهدی در مورد اقدامات مالی شرکت ترامپ را بررسی کرده و به احتمال زیاد درباره این اتهامات علیه رییس جمهور سابق آمریکا رای صادر می کند. 

این خبر در حالی منتشر شده که در ماه‌های اخیر هیئت منصفه با صدور کیفرخواستی علیه شرکت‌های ترامپ و آلن وایسلبرگ، مدیر ارشد مالی سازمان ترامپ آن‌ها را به دلیل فرار‌های مالیاتی گسترده مجرم شناخته بود. متهمان این پرونده از جمله دونالد ترامپ به این دادخواست اعتراض کردند و مدعی بی گناهی خود شده اند.

حالا قرار است هیئت منصفه جدید درباره چگونگی ارزش گذاری املاک و دارایی‌های ترامپ تحقیق کند. گفته می‌شود سازمان ترامپ به منظور فرار از مالیات‌های سنگین و هزینه‌های بیمه اقدام به ارزش گذاری املاک و دارایی‌هایش به روشی متفاوت کرده که دادستان منهتن قرار است این بار این مورد را به اثبات برساند.

سخنگوی سازمان ترامپ هنوز درباره این تغییر و تحولات و اقدامات جدید دادگاه اظهارنظری نکرده است.

دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا متهم است در زمان ریاست جمهوری خود با سوءاستفاده از ارتباط‌ها و قدرت خود از دادن مالیات‌های سنگین فعالیت‌های تجاری و مالی خود سرباز زده است. فرار مالیاتی در آمریکا یکی از سنگین ترین جرایم مالی محسوب می شود که می تواند تبعات سنگینی برای ترامپ داشته باشد. 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.