سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان مطرح کرد؛

توجه ویژه سازمان فضای مجازی بسیج به بیانیه گام دوم انقلاب/برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال توسعه همه جانبه را رقم می زند

مهرداد جهاندیده بیان کرد: توفیقی حاصل شد در سالروز تسخیر لانه جاسوسی امریکا در روز سیزدهم آبان ماه از رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج بازدیدی داشته باشیم آنچه در این مکان مشاهده کردیم تحرک، پویایی و خلاقیت بود .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهرداد جهاندیده، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بازدید از روند برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج بیان کرد: توفیقی حاصل شد در سالروز تسخیر لانه جاسوسی امریکا در روز سیزدهم آبان ماه از رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج بازدیدی داشته باشیم، آنچه در این مکان مشاهده کردیم تحرک، پویایی و خلاقیت بود که توسط جوانان استان و با محوریت سازمان فضای مجازی بسیج اتفاق افتاده است.

وی روند برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج سیستان و بلوچستان را خوب ارزیابی و اظهار کرد: در محورهایی که برای این رویداد تعیین شده و تولیداتی که در دست انجام است، به بیانیه گام دوم انقلاب که مقام معظم رهبری ترسیم فرموده اند توجه ویژه شده است .

جهاندیده اضافه کرد: با توجه به این که به موضوع علم و فناوری در این رویداد به خوبی توجه شده است، به طور قطع برگزاری چنین برنامه هایی به ارتقای موضوعات علم و فناوری استان و کشور و کارهای تخصصی که در دستگاه های اجرایی انجام می شود، می تواند کمک کند.

وی با اشاره به گفته های شرکت کنندگان این رویداد، گفت: مشاهده کردم جوانان حاضر در این رویداد به خیلی از موضوعاتی که در قالب مباحث اداری به ویژه در حوزه کارآفرینی و اشتغال با آن سرو کار داریم، به خوبی پرداخته اند.

این مقام مسئول افزود: بنای اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم بر این است که بعد از برگزاری این رویداد با برگزاری سلسله نشست هایی با سرپرستان گروه های شرکت کننده بتواند به پویایی بیشتر فعالیتی که دوستان انجام می دهد، کمک کند تا در نهایت شاهد تجاری سازی تولیدات که حلقه مفقوده این نوع فعالیت هاست، باشیم.

وی اظهار کرد: مجموعه سازمان فضای مجازی بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با توجه به پشتوانه مردمی شان در هر عرصه ای که ورود کردند، موفق عمل کرده اند، نمونه های آن را در طول سالیانی که از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی می گذرد بارها مشاهده کرده ایم.

جهاندیده گفت: بسیج می تواند یکی از زمینه های تحقق بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری می تواند باشد، با تمام ابزار و امکانی که استکبار جهانی در دست گرفته تا کشور و میهن عزیز ما را تحت فشار قرار دهد، بسیج توانسته است با اقدام هوشمندانه اش جلوی خیلی از این توطئه ها و اقدامات نابخردانه را بگیرد.

وی ادامه داد: بسیج توانسته با انسجام بخشی، همگرایی و هم افزایی که بین همه ارکان اجرایی در کشور ایجاد کرده، به ویژه در حوزه مردم محوری خدمات گسترده ای را ارائه دهد، این بار هم در حوزه تولید محتوای دیجیتال شاهد هستیم که این نهاد مردمی چنین ظرفیتی را از سراسر استان دور هم جمع کند، اتفاقی که نشان از موفقیت بسیج در عرصه علمی و فرهنگی است.

جهاندیده ابراز امیدواری کرد: برگزاری چنین رویدادهایی میل و رغبت بیشتری را در بین جوانان ما در جهت تولیدات فاخر ایجاد کند که قطعا یکی از اهداف بسیج این است، استمرار این برنامه ها می تواند به فراهم کردن زمینه اجرای منویات مقام معظم رهبری کمک کند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.