سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سامانه جامع تجارت روند توزیع کالا را شفاف می‌کند

سامانه جامع تجارت در واقع روند توزیع کالا و معیشت مردم را روشن و شفاف می‌کند و به صنف و مشاغل وابسته اعتبار و آبرو می‌دهد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محسن دارابی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در پنجمین کمیسیون نظارت بر اتحادیه‌ها و سازمان‌های صنفی کرمانشاه که در محل سالن جلسات سازمان صمت برگزار شد، با تاکید بر این موضوع که در ثبت اطلاعات سامانه جامع هیچ تعارف و مماشاتی با فردی نداریم، افزود: این سامانه بستری مناسب برای شفافیت کالا و خدمات است و مورد تأکید مقام عالی وزارت است.

او افزود: همه اتحادیه‌های صنفی ملزم هستند به‌منظور شفافیت کالا و خدمات در بستر سامانه جامع تجارت حرکت کنند در غیر این صورت به دلیل قصور و کوتاهی وارد مسیر مراحل قضایی خواهند شد.

گفتنی است: طرح نامه اتاق اصناف شهرستان در خصوص مشکلات مربوط به پلمپ واحد‌های صنفی فاقد پروانه کسب، اعلام قیمت جدید متقاضیان اخذ گواهینامه عملی رانندگی، ثبت اطلاعات واحد‌های صنفی در سامانه ایرانیان اصناف و طرح نامه صنف خواروبارفروشان شهرستان کرمانشاه از عمده مباحثی بود که در این جلسه موردبحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.