سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید مسئولان علوم پزشکی از خط تولید محصولات غذایی در کردستان

با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از واحد‌های تولیدی صنایع غذایی کردستان بر اساس شاخص‌های نظارتی و سلامت محصولات غذایی بازدید به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،ظهر امروز مراسم تجلیل از واحد‌های تولیدی برگزیده و مسئولان فنی برتر صنایع غذایی استان به مناسبت گرامیداشت روز جهانی غذا و با هدف اهمیت سلامت محصولات غذایی با حضور دکتر فرزین رضاعی رئیس دانشگاه، دکتر عطاالله حیدری معاون غذا و دارو و رئیس صنعت، معدن و تجارت استان کردستان در محل سالن جلسات کارخانه شیر پاک آرا در سنندج برگزار شد.

در این مراسم رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان و هیات همراه از بخش‌های خط تولید واحد‌هایی که حقوق مصرف کنندگان را رعایت و در راستای تامین سلامتی مردم فعالیت می‌کنند، بازدید نمود و در جریان قابلیت‌ها، امکانات، نحوه فعالیت واحد کنترل کیفی، فرایند تولید، بسته‌بندی و مراحل عرضه محصولات لبنی و غذایی در کارخانه شیر پاک آرا و شرکت سقز سازی سیوان کردستان در راستای نظارت بر کیفیت مواد غذایی، حمایت از توسعه کالای داخلی و اشتغال پایدار قرار گرفتند و ارتقای سلامت که از تولید محصول سالم حاصل می‌شود را وظیفه تولیدکنندگان برشمردد.

با توجه به سلامت محوری محصولات غذایی و نقش آن در سلامت مردم و اهمیت نظارت بر واحد‌های تولیدی در کارخانه‌های تولید کننده استان در این آیین واحد‌هایی به عنوان برتر معرفی شدند که دارای کالا و تولیدات با کیفیت و برند معتبر و بر اساس شاخص‌های نظارتی در چندین گروه غذایی انتخاب و معرفی شدند.

گفتنی است در این مراسم با اهدای لوح تقدیر از ۶ واحد تولیدی، ۲ مدیر فعال در واحد‌های تولید، ۳ نفر از اعضای کمیته فنی و ۶ مسئول فنی برگزیده صنایع غذایی سنندج و سقز تجلیل شد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.