سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بدخواهان در دشمنی با آمریکا آدرس غلط ندهند / دشمنی آمریکا با ملت ایران از کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ شروع شد

مشاور فرهنگی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنی ملت ایران با آمریکا از تسخیر لانه جاسوسی شروع نشد بلکه این دشمنی از کودتای ۲۸ مرداد شروع شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حمیدرضا مقدم فر، مشاور فرهنگی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سخنران مراسم ۱۳ آبان در رشت با بیان اینکه برخی به دنبال متهم کردن ایران در آغازگری دشمنی با آمریکا هستند، گفت: اینکه برخی با آدرس غلط به دنبال متهم کردن ایران در دشمنی با آمریکا هستند بدانند دشمنی ملت ایران با آمریکا از زمانی شروع شد که آمریکایی‌ها به دنبال کودتا و بدخواهی خواهی پی در پی بودند.

او با اشاره به اقدامات خصمانه آمریکا در مقابله با پیشرفت جوانان ایرانی افزود: ساماندهی گروهک‌های تروریستی و ترور شخصیت‌هایی مانند شهید انصاری استاندار دهه ۶۰ گیلان و ترور صد‌ها و هزاران شخصیت و دانشمند ایرانی گوشه‌ای از این اقدامات خصمانه است.

مشاور فرهنگی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه دشمنی با آمریکا ربطی به امروز ندارد، گفت: چرا با رژیمی که از سال ۱۳۳۲ تا امروز همواره بدخواه ملت ایران بوده است دشمنی نکینم؟!

حمیدرضا مقدم فر به تشکیل القاعده و داعش توسط آمریکایی‌ها اشاره کرد و افزود: بعد از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۱۳۵۸ شواهد و قرائنی به دست آمد که نشان داد اگر این لانه جاسوسی توسط فرزندان انقلاب تسخیر نمی‌شد آمریکا به دنبال کودتایی دیگر برای براندازی انقلاب اسلامی بود که به گفته امام این تسخیر انقلاب دوم ملت ایران است.

او نتیجه اعتماد به غرب و آمریکا را بی نتیجه عنوان کرد و گفت: ۱۳ آبان محصول بصیرت و شجاعت بود.

مشاور فرهنگی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ایران وسیع قبل از انقلاب به دلیل نبود بصیرت و شجاعت روز به روز کوچکتر شد، اما بعد از انقلاب رهبری به ما آموخت که در مقابل توطئه‌های دشمن باید این ۲ شاخصه را داشت.

حمیدرضا مقدم فر در ادامه به شکست آمریکا در منطقه اشاره کرد و گفت: دشمنان چشم دیدن پیشرفت ایران اسلامی را ندارند و مداوم به دنبال توطئه هستند.

او به تعرض آمریکا به کشتی‌های ایرانی نیز اشاره کرد و افزود: دشمن هر بار با لباسی متفاوت به دنبال سنگ اندازی و موانع تراشی برای نرسیدن کشتی‌های ایرانی به مقصد هستند، اما هر بار مفتضحانه شکست می‌خورند و بی آبرو می‌شوند.

مشاور فرهنگی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه کشور‌های منطقه باید درک کنند که به چه کشوری تکیه می‌کنند گفت: لیبرالیسم در آمریکا رو به نابودی است.

مقدم فر بر شعار ایران قوی تأکید کرد و با بیان اینکه تنها راه قوی شدن ادامه راه شهدا است، تصریح کرد: دشمنان چشم دیدن ارتباط قدرتمندانه ایران با کشور‌های شرق نیستند و با بهانه‌های مختلف همواره به دنبال زیر سوال بردن شعار نه شرقی و نه غربی ایران اسلامی هستند.

 

 

انتهای پیام/م.‌ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.