سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرگ روزانه ۲.۸ درصد در حوادث رانندگی در اصفهان

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: در شش ماه نخست امسال به طور میانگین روزانه ۲.۸ درصد در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی سلیمانپور مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: با وجود کاهش تلفات تصادفات در سال‌های اخیر، در نیمه نخست امسال با رشد تلفات تصادفات در استان مواجه بودیم، به طوری که در نیمه نخست امسال ۵۳۴ نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات ۵۰۳ نفر بود، ۶.۲ درصد بیشتر شده است.

وی گفت: از کل تلفات تصادفات در نیمه اول امسال، ۴۳۳ نفر مرد و ۱۰۱ نفر زن بودند.

مدیر کل پزشکی قانونی استان با بیان اینکه در شهریور ماه امسال۹۱ نفر شامل ۷۵ مرد و ۱۶ زن در تصادفات رانندگی جان خود را از دست دادند، افزود: در همین ماه ۲ هزار و ۴۰۸ مصدوم حوادث رانندگی نیز به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که از این تعداد ۱۸۷۳ نفر مرد و ۶۲۵ نفر زن بودند.

به گفته وی، آمار مصدومان شهریور ماه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۶.۷ درصد بیشتر شده است.

 سلیمانپور به افزایش ۹ درصدی مراجعه مصدومان تصادفات به مراکز پزشکی قانونی استان اشاره و خاطرنشان کرد: از نظر آماری بعد از نزاع، مصدومان تصادفات بیشترین حجم مراجعان ادارات پزشکی قانونی استان را به خود اختصاص می‌دهند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان با بیان اینکه در نیمه نخست امسال تعداد ارجاع مصدومان ۹.۲ درصد از سال قبل بیشتر شده است، گفت: در این مدت ۱۲۲ هزار و ۵۳ نفر مصدوم حوادث رانندگی به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که از این تعداد ۸ هزار و ۹۸۵ نفر مرد و ۳ هزار و ۲۶۸ نفر زن بودند.

انتهای پیام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.