سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۶ میلیارد ریالی کالای قاچاق در چالوس

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از کشف ۶ میلیارد ریالی البسه و انواع کالای دخانی قاچاق در شهرستان چالوس خبر داد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،سرهنگ محمد محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: به منظور حمایت از تولیدات داخلی و جلوگیری از ورود و عرضه انواع کالای قاچاق، طرح تشدید و مبارزه با قاچاق کالا در شهرستان چالوس به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح که به مدت ۴۸ ساعت گذشته به اجرا درآمد، کارآکاهان این پلیس با و برآورد‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی محل‌های عرضه انواع البسه و کالای دخانی قاچاق در آن شهرستان شدند.

سرهنگ محمدپورگفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران ضمن تشکیل تیم‌های عملیاتی، در بازدید از محل‌های مورد نظر ۱۳۰ هزار نخ انواع کالای دخانی، ۱۰۰ ثوب البسه خارجی، ۲۴۰۰ عدد انواع قرص غیر مجاز، یک دستگاه موتور سیکلت سنگین و ۱۳۵۰ قلم انواع لوازم بهداشتی و ضد عفونی کننده تاریخ گذشته کشف کردند.

او ارزش مجموع کالا‌های قاچاق کشف شده در این عملیات را بالغ بر ۶ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: ضمن تحویل کالا‌های قاچاق کشف شده به سازمان اموال تملیکی استان، متهمان دستگیر شده در اجرای این طرح نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان در خاتمه با اشاره به این که مصرف کالا‌های خارجی موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور، تعطیلی کارخانجات و در نتیجه رواج بیکاری در جامعه خواهد شد، از مردم خواست: در صورت شناسایی عاملان عرضه کالا‌های قاچاق مراتب را به مرکز فوریت هاهی پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.