سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رضا پور: به دنبال برد مقابل شهرخودرو هستیم

مربی تیم فوتبال هوادار در خصوص دیدار با شهرخودرو توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، میثم رضا پور، مربی تیم فوتبال هوادار در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل شهرخودرو گفت: وضعیت تیممان بد نیست. ۳ بازی سنگین و در مجموع کیفیت بازی خوبی داشتیم. قرعه‌های سختی بودند و با استقلال و سپاهان بازی کردیم. از کیفیت بازی خودمان راضی هستیم و به آینده امیدواریم. از لحاظ جدولی شرایط خوبی نداریم. بازیکنان باکیفیتی در اختیار داریم. حرف های زیادی در آینده برای گفتن خواهیم داشت. ان شاءالله بتوانیم مقابل شهرخودرو ۳ امتیاز را بگیریم.

او ادامه داد: شرایط شهرخودرو با ما یکسان است، اما بازی فردا با ۳ هفته گذشته فرق دارد. شهرخودرو پنجره اش باز شده است و توانسته قرارداد بازیکنان خود را ثبت کند. ما برای برد هم قسم شده ایم و امیدوارم بتوانیم ۳ امتیاز را کسب کنیم. شجاعیان و باقری بازیکنان باکیفیتی هستند و مشکلی برای بازی ندارند. کارت آن‌ها صادر شده است. ۲ بازیکن از لیست خارج شده اند. شجاعیان و باقری انگیزه‌های زیادی دارند و می‌توانند به ما کمک کنند. نیاز به هماهنگی داریم تا بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

رضا پور در ادامه صحبت‌های خود اشاره کرد: مطمئن هستم که مشکل گلزنی تیم حل خواهد شد. در فاز هجومی شجاعیان و باقری می‌توانند کمک حال ما باشند. بدشانسی آوردیم و امیدوارم بتوانیم جبران کنیم. مقابل سپاهان موقعیت خوبی داشتیم و سر اشتباه کودکانه گل خوردیم و باختیم. پیکان نیز تیم خوبی دارد و نیمه اول مقابل این تیم بد بودیم. از لحاظ فنی در این ۳ هفته خوب بودیم و به آینده بسیار امیدوار هستیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.