سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عبور آمار قربانیان کرونایی در آمریکا از مرز ۷۵۰ هزار نفر

پایگاه خبری نشریه فوربز گزارش داد آمار قربانیان کرونایی در آمریکا از ۷۵۰ هزار نفر عبور کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان پابگاه خبری نشریه آمریکایی فوربز گزارش داد تعداد جان باختگان کرونایی در آمریکا روز چهارشنبه ار مرز ۷۵۰ هزار نفر عبور کرد.

این پایگاه همچنین اعلام کرد به طور متوسط حدود ۱۲۰۰ نفر روزانه جان خود را از دست می‌دهند. این در حالی است که بر اساس این گزارش، این کشور بیش از ۸۵۰۰ مورد مرگ و میر جدید را در هفته گذشته به ثبت رسانده است.

بر اساس داده‌های جمع‌آوری‌شده دانشگاه جانز هاپکینز، از زمان اولین مرگ و میر در آمریکا در فوریه ۲۰۲۰، حدود ۷۵۰ هزار و ۵۶ آمریکایی بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

این کشور در هفته گذشته ۸ هزار و ۵۸۵ مورد مرگ و میر جدید را گزارش کرده است.

به گفته مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری، تگزاس، هفته گذشته ۸۶۲ مورد مرگ و میر جدید را ثبت کرد و از ایالات دیگر پیشی گرفت. بر اساس داده‌های جمع آوری شده، ایالات اوهایو به ۵۹۹ نفر، جورجیا با ۵۰۳ نفر، پنسیلوانیا با ۴۷۵ نفر و کالیفرنیا با ۳۸۸ قربانی کرونایی در جایگاه‌های بعدی قرار دارند.

آمریکا بیش از هر کشور دیگری قربانی بیماری کرونا بوده است که طبق داده‌های دانشگاه جانز هاپکینز، تقریباً ۱۵ درصد از کل تلفات در سراسر جهان را تشکیل می‌دهد.

طی ۲۰ ماه گذشته، این کشور با چندین موج سهمگین عفونت و مرگ مواجه بوده است. این در حالی است که هم اکنون نیز مرگ و میر‌ها دوباره افزایش یافته و بیمارستان‌های برخی ایالات در تابستان پس از شیوع نوع دلتای کرونا، تحت فشار قرار گرفتند. بر اساس آمار مرکز پیشگیری و کنترل آمریکا، مرگ و میر‌ها از اوایل سپتامبر کاهش یافته است، اما هنوز از سطح خود در جولای - زمانی که حدود ۱۵۰۰ آمریکایی در هفته جان خود را از دست می‌دادند- بالاتر است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۷:۰۷ ۱۳ آبان ۱۴۰۰
کمه تا هفتاد میلیون نفر ازشون کشته نشه آدم نمیشن