سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجمع مردمی در سالروز تسخیر لانه جاسوسی در خرمشهر

مردم و مسئولان خرمشهر در سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز دانش آموز انزجار خود را از استکبار اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، امروز جمعی از مردم و مسئولان خرمشهر به مناسبت گرامیداشت روز دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی مقابل مسجد جامع این شهر تجمع کرده و شعار "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر انگلیس"، "دست خدا بر سرماخامنه ای رهبر ماست"، "خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست" سر دادند.

حجت‌الاسلام محمد جواد عادل پور امام جمعه خرمشهر در این مراسم در صحن مسجد جامع خرمشهر تلاش برای تحقق آرمان های انقلاب خواستار شد و گفت: باید در مسیر تحقق آرمان های انقلاب اسلامی تلاش شود و امروز همه موظف هستیم مسایل اقتصادی کشور و مسئله معیشت مردم رابرطرف کنیم.

او بر لزوم گسترش تجارت خارجی با کشورهای همسایه به ویژه عراق تاکید کرد و افزود: با حذف مشکلات صادرات کالا باید مراودات تجاری را با کشورهای همسایه و شرق رونق بخشید.

امام جمعه خرمشهر تلاش برای تحقق عدالت، جلوگیری از تبعیض، شکاف طبقاتی ، مبارزه قاطع با فساد راهی برای مبارزه با استکبار جهانی را ضروری دانست.

حجت‌الاسلام عادل پور در ادامه از نیروی دریایی سپاه در جلوگیری از دزدی دریایی آمریکا و توان رزمی این نیرو تقدیر کرد و ادامه داد: امروز خفت، ذلت و حقارت آمریکا به جایی رسیده که دست به دزدی دریایی می‌زند که صلابت نیروهای مسلح به ویژه نیروی دریایی سرافراز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آنها را رسوا کرد.

امام جمعه خرمشهر با بیان اینکه امروز بهترین فرصت برای به زانو درآوردن دشمن مدیریت فضای مجازی است، توضیح داد: امروز آمریکا در همه ابعاد دچار مشکل شده است و باید جلوی نفوذ فرهنگی، اقتصادی، سیاسی را گرفت و تمرکز بر صیانت از جوانان است چرا که امروز دشمن بر جوانان ما تمرکز کرده است.

انتهای پیام/ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.