سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خشم و انزجار مردم همدان از سیاست‌های نظام سلطه

مردم استان همدان امروز در یوم الله ۱۳ آبان با برگزاری راهپیمایی، ندای مرگ بر آمریکا سر دادند و خشم و انزجار خود را از سیاست‌های سلطه گرایانه استکبار جهانی فریاد زدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مردم استان همدان امروز و همزمان با یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با برگزاری راهپیمایی و رعایت شیوه نامه های بهداشتی، ندای مرگ بر آمریکا سر داده و خشم و انزجار خود از سیاست‌های سلطه گرایانه استکبار جهانی را فریاد زدند.

آیین بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان شهر همدان با حضور گسترده و باشکوه مردم و مسئولان در محدوده پیاده راه میدان امام خمینی (ره) و خیابان بوعلی برگزار شد.

دراین مراسم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، استاندار و شماری از فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان همدان نیز حضور داشتند.

شرکت کنندگان در این مراسم با سردادن شعار‌هایی علیه استکبار جهانی، اقدامات و سیاست‌های ضدانسانی و غیراخلاقی آمریکا علیه ملت ایران را محکوم کردند.

راهپیمایی ضداستکباری مردم همدان امروز و همزمان با سراسر کشور از ساعت ۱۰ صبح آغاز شد و شرکت کنندگان در این اجتماع یکپارچه آرمان‌های ضدآمریکایی و ضدصهیونیستی خود را فریاد زدند و نفرت و انزجار خود از نظام سلطه و سیاست‌های استکباری و استعماری را اعلام کردند.

شرکت کنندگان در این مراسم با در دست داشتن پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی و دست نوشته‌های بامضامین حمایت از مقاومت و مقابله و ایستادگی در برابر استکبار جهانی، شعار‌های «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» را سر دادند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان در خصوص آیین‌های یوم الله ۱۳ آبان گفت: که راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان «روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، اجرای برنامه‌های متنوع معرفتی و بصیرتی و با تجمع در فضای باز در سطح شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدحسن فاضلیان» افزود: راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان شهر همدان نیز راس ساعت ۱۰ صبح همزمان با سراسر کشور در محوطه پیاده راه میدان امام خمینی (ره) این شهر آغاز شده است.

او ادامه داد: بیش از ۱۰ عنوان برنامه به مناسبت روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در راهپیمایی ۱۳ ابان اجرا می‌شود که درهمین ارتباط اجرای بخشی از برنامه‌های این روز تاریخی در فضای مجازی و با همکاری مردم به خصوص دانش‌آموزان و دانشجویان برنامه ریزی شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به تقویت روحیه استکبار ستیزی ملت ایران به عنوان یکی از ارزش‌های والای گفتمان و اندیشه اسلامی ایران، گفت: راه اندازی کمپین‌ها و پویش‌های ضد استکباری دانش آموزی و دانشجویی به صورت خود جوش و مستقل، مراسم بزرگداشت ۴۰ شهید در ۴۰ مدرسه با محوریت بسیج دانش آموزی، برپایی مراسم هم اندیشی سیاسی در دانشگاه بوعلی و رونمایی از کتاب «آن مرد کوچک» در سپاه همدان از برنامه شاخص گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان در استان همدان است.

آیین‌های بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان به صورت همزمان در دیگر شهرستان‌های استان همدان نیز برگزار شد.

۱۳ آبان یادآور سه حادثه مهم تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳، کشتار دانش‌آموزان به دست رژیم شاهنشاهی در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی در سال ۱۳۵۸ به دست دانشجویان پیرو خط امام است که وجه اشتراک این سه حادثه مهم، استکبارستیزی و مقاومت است.

منبع ایرنا

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.