سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شرکت مددجویان اردکانی در دوره‌های آموزش کارآفرینی

رئیس کمیته امداد اردکان گفت: ۱۶۳ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد در دوره‌های آموزش کارآفرینی و مهارت‌آموزیِ بازاریابی شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، جواد شهبازی رئیس کمیته امداد اردکان بابیان اینکه خودکفایی و توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت از برنامه‌های اصلی این نهاد است، گفت: برای توانمندسازی و خودکفایی مددجویان تحت حمایت این نهاد ۱۶۳ نفر از مددجویان مستعد اشتغال در دوره‌های آموزش کارآفرینی شرکت کردند.

شهبازی افزود: دوره‌های آموزش کارآفرینی با همکاری دانشگاه اردکان و جهاد دانشگاهی استان یزد برای مددجویان تحت حمایت این نهاد برگزار شد.

او با ضروری دانستن آموزش برای ایجاد اشتغال بیان کرد: در شش‌ماهه نخست سال جاری ۵۰ نفر آموزش‌های مقدماتی کسب و کار، ۱۱۳ نفر آموزش‌های پایدارسازی و مهارت‌آموزی را گذراندند.

شهبازی با اشاره به اهمیت آشنایی مجریان طرح‌های اشتغال با کسب‌وکار‌های نوین و بازاریابی مجازی گفت: ۲۱ نفر از مستعدان و مجریان طرح‌های اشتغال این نهاد در حال گذراندن دوره آموزشی مهارت‌آموزی بازاریابی در فضای مجازی با همکاری سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد هستند.

او ادامه داد: در سال جاری کمیته امداد و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه همکاری مشترک در زمینه‌های مختلف به‌ویژه اشتغال‌زایی منعقد کرده است که بر اساس این تفاهم‌نامه بستر‌های مناسبی برای گسترش آموزش‌های کسب‌وکار، اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی، برگزاری نمایشگاه‌های عرضه محصولات تولیدی و فعال شدن جهادگران کارآفرین فراهم‌شده است.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.