سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۵۹ درصد ساکنان شهرستان بوشهر ۲ نوبت واکسن کرونا زده‌اند

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر گفت: ۷۹٫۵ درصد از جامعه هدف این شهرستان نوبت اول و ۵۹ درصد نوبت دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حسن فخرایی رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر بیان کرد: ۱۹۰ هزار و ۸۹۷ نفر (۷۹٫۵ در صد) از جمعیت شهرستان نوبت اول و ۱۴۱ هزار و ۱۷۴ نفر به میزان ۵۹ درصد نیز هر دو نوبت واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.

او ادامه داد: در گروه سنی سالمندان (۶۰ سال به بالا) ۸۸٫۳ درصد نوبت اول و ۸۷٫۵ درصد هر دو نوبت واکسن خود را دریافت کرده‌اند که انتظار داریم بقیه جمعیت این گروه سنی پرخطر هرچه سریع‌تر برای تزریق واکسن خود اقدام کنند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر عنوان کرد: در گروه سنی میانسالان ۷۹٫۶ درصد نوبت اول و ۶۳٫۲ درصد هر دو نوبت و در گروه سنی جوانان ۷۷٫۶ درصد نوبت اول و ۵۲٫۱ درصد هر دو نوبت واکسن کرونا خود را دریافت کرده‌اند.

 فخرایی گفت: میزان تزریق واکسن در گروه دانش آموزان متوسطه اول و دوم در نوبت اول ۶۵٫۸ درصد و برای هر دو نوبت ۲۵٫۱ درصد است.

پایگاه واکسیناسیون موقت در مسجد فاطمه الزهرا (س) افتتاح شد

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر همچنین گفت: دومین پایگاه واکسیناسیون سیار این شهرستان در مسجد فاطمه الزهرا (س) در حال خدمت‌رسانی به مردم است.

 فخرایی هدف از راه‌اندازی این پایگاه واکسیناسیون را دسترسی سریع‌تر و آسان‌تر شهروندان بوشهری ساکن در مرکز شهر از جمله بازاریان دانست و افزود: این افراد می‌توانند برای دریافت واکسن‌ از ساعت ۸  تا ۱۲ به مسجد فاطمه الزهرا (س) مراجعه کنند.


بیشتر بخوانید


او از افرادی که تاکنون موفق به دریافت واکسن کرونا نشده‌اند، خواست برای واکسیناسیون خود و خانواده‌شان اقدام کنند و در کنار واکسیناسیون کرونا، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر در خصوص واکسیناسیون سالمندان، معلولین و افراد دارای مشکلات جسمی هم عنوان کرد: با هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده تیم واکسیناسیون سیار به همراه یک پزشک عمومی، پس از دریافت اطلاعات کامل از افراد، با حضور در منزل فرد ناتوان یا معلول خدمات واکسن را ارائه می‌کنند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.