سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جوانان ایرانی با شهامت و شجاعت دیوار‌های ظلم و ستم را فرو ریختند

در آستانه ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز، زنگ استکبار ستیزی در دبیرستان امام حسین (ع) نیکشهر به صدا در آمد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مراسم نمادین گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموزان صبح امروز با حضور ضیاء الحق هاشمزهی فرماندار شهرستان نیکشهر، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی یعقوبی امام جمعه شهرستان نیکشهر و جمعی از مسئولین و دانش آموزان برگزار و زنگ استکبار ستیزی در نیکشهر طنین انداز شد.

ضیاء الحق هاشمزهی فرماندار شهرستان نیکشهر در این مراسم با گرامیداشت روز دانش آموز گفت: دانش آموزان و شهداء دانشجو این رویداد تاریخی و ماندگار به ما آموختند که دیوار‌های ظلم و ستم و استکبار فرو ریختنی است و استکبار جهانی توان مقابله با عزم، شجاعت و شهامت جوانان میهن را ندارد.

او گفت: تحقق عدالت و استکبار ستیزی و مبارزه با زیاده خواهی‌های کشور‌های غربی و آمریکا از مهم‌ترین دستاورد‌های ۱۳ آبان و انقلاب اسلامی ایران بشمار می‌آید.

فرماندار شهرستان نیکشهر افزود: اکنون با شروع گام دوم انقلاب و توطئه‌های گسترده کشور‌های مستکبر در فضای حقیقی و مجازی، باید دانش آموزان و جوانان بیش از پیش هوشیار باشند و با هر گونه تجاوز توسط کشور‌های بیگانه و رژیم‌های ظالمانه زیرکانه و با ابزار متناسب با شرایط مقابله کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی یعقوبی امام جمعه شهرستان نیکشهر در آیین به صدا در آمدن زنگ استکبار ستیزی گفت: روز دانش آموز یاد آور رشادت‌ها و مبارزات دانشجویان پیرو خط امام (ره) با استکبار جهانی است که با توان انقلابی و ایمان مستحکم خود توانستند پیروزی بزرگی را رقم بزنند.

وی با تاکید بر آگاهی و هوشیاری مردم در مقابل برنامه‌های شوم دشمنان انقلاب اسلامی بیان کرد: تحقق آرمان‌های انقلاب هدف همه ما است و پشتیبانی مردم از نظام و ولایت فقیه در سایه منویات رهبر فرزانه انقلاب، کشور را از هرگونه تعرض مصون خواهد ساخت.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.