سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار اصفهان با دانش آموزان هم صحبت شد

نشست صمیمی استاندار اصفهان با دانش آموزان در آستانه ۱۳ آبان روز دانش آموز، برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان در نشست صمیمانه با دانش آموزان به مناسبت ۱۳ آبان، روز دانش آموز گفت: بعد از شنیدن صحبت‌های دانش آموزان در این جلسه به آینده امیدوار شدم و باید اعتراف کنم نسل جدید فاصله زیادی با ما دارند.

وی افزود: با مقایسه دوران نوجوانی خودم با مطالبات و آرمان‌هایی که دانش آموزان امروز دارند، خوشحال شدم که جمهوری اسلامی دانش آموزانی تربیت کرده که امید دارند آینده جمهوری اسلامی با نگاه آرمانخواهانه آنها بهتر از امروز باشد و ایستاده اند، تلاش و مطالبه می کنند تا این آینده را بسازند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه دوران نوجوانی دوران هیجانات، آرزوها، شکست‌ها و پیروزی‌ها است، گفت: در این دوران افراد احساس گیرایی ندارند و تلاش می‌کنند روزنه‌ای باز کنند و پیش روند، در واقع در این دوران هرچه تلاش کنند میوه آن را در آینده می چینند.

وی تاکید کرد: اگر در جامعه دانش آموزی نگاه راهبردی شناخته و فراگیر شود قطعا آینده درخشانی خواهیم داشت.

مرتضوی به دوران نوجوانی خود اشاره و اظهار کرد: دوران ابتدایی من همزمان با دوران دفاع مقدس گذشت، دورانی که معلمی داشتیم و از فردا دیگر نداشتیم، مدرسه را تعطیل می‌کردیم تا در مراسم تشییع شهدا شرکت کنیم، کسی را الگوی خود قرار می دادیم که به جبهه می‌رفت و برنمی گشت. خداوند فرصت فوق العاده‌ای به ما داده و جمهوری اسلامی نعمت بزرگی است که امروز در اختیار ما قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه امپراتوری رسانه‌ای دشمن کاری کرده که جوان و نوجوان ما اتفاقات مبارکی که در دوران جمهوری اسلامی افتاده را نمی‌بیند، یادآور شد: ما از ناکجا آباد به اینجا رسیدیم، درحالی که جریان تحریف کاری می‌کند که ایران را کشوری با بیشترین میزان مشکلات روحی و ناهنجاری های اجتماعی معرفی کند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه نگذاشتند آنطور که هستیم معرفی شویم، تصریح کرد: امروز جریان استکبار و رسانه‌های وابسته به آن ما را آن گونه که می خواهند معرفی می‌کنند، درحالی که باید به این سمت برویم که خودمان را آنطور که هستیم به جامعه معرفی کنیم و همه انرژی خود را پای افزایش سرمایه انقلاب و نظام اسلامی بگذاریم.

وی تاکید کرد: در اصفهان ما ظرفیت‌های زیادی وجود دارد که اگر همه مردم این استان نسبت به شناخت محیط پیرامون خود نگاه و فکر و ایده جدیدی داشته باشند می‌توانند به کمک حل مسائل استان بیایند.

انتهای پیام/ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.