سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میرفخرایی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

فیلم کودک باید مداوم تولید شود/ نباید به سینمای کودک نگاه تجاری داشت

تهیه کننده سینمای کودک گفت: کار فیلم در حوزه کودک یک مسئله تربیتی و زیربنایی است و نباید به آن نگاه تجاری داشت.

سید مهدی میرفخرایی تهیه کننده سینمای کودک، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: در ژانر کودک نسبت به سایر ژانر‌ها سرمایه گذاری کمتری انجام می‌شود و باید مسئولان نگاه جدی تری نسبت به حوزه کودک در سینما داشته باشند.

میرفخرایی افزود: در زمینه داستان و فیلمنامه نویسنده‌های خوبی داریم که با تحقیقات و شناخت بالا نسبت به این حوزه، نویسندگی را انجام می‌دهند؛ این موضوع هم در سینما و هم در نمایش خانگی وجود دارد.

او ادامه داد: کار کودک یک کار تربیتی و ارزشی است و نباید نگاه تجاری به آن داشت، به همین خاطر سرمایه گذاران کمتر به این حوزه وارد می‌شوند.

این تهیه کننده سینمای کودک در ادامه عنوان کرد: مشکل دیگر سینمای کودک این است که افراد نابلد به آن وارد می‌شوند و از جنس کار کودک و روحیه کودکانه آشنایی ندارند؛ نمی‌توان با ادبیات بزرگسال با کودکان صحبت کرد.

میرفخرایی در پایان گفت: کار کودک باید به صورت مداوم انجام شود و اگر دائم این خوراک تزریق و نیاز تامین نشود، کودک برای تامین نیاز خود به سمت مراجع و منابع دیگر حرکت می‌کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.