سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فوت پنج نفر بر اثر ابتلای قطعی به کرونا

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به اینکه در شبانه‌روز گذشته پنج نفر دیگر بر اثر ابتلای قطعی به کرونا فوت کردند، گفت : مجموع جان باختگان استان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به ۲ هزار و ۷۸۸ نفر رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مهدی محمدی رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : هم‌اکنون ۶۰۷ بیمار کووید ۱۹ در مراکز درمانی این استان بستری هستند که تعداد آن‌ها نسبت به دیروز ۲ نفر بیشتر شده است.

او گفت : از این تعداد، ۱۴۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده‌اند که حال ۲۷ نفر آن‌ها وخیم است.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: در شبانه‌روز گذشته ۱۹۱ نفر شامل ۵۰ بیمار مثبت بستری و ۱۴۱ بیمار مثبت سرپایی مبتلا به کرونا در سطح استان شناسایی شدند که نسبت به دیروز ۱۰ نفر بیشتر است.

محمدی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۹ نفر در مراکز درمانی استان با علایم کرونا بستری و ۱۲۶ نفر هم پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

او ادامه داد: ۱۸۹ بیمار هم در شبانه روز گذشته در مراکز درمانی استان کرمانشاه برای تزریق رمدسیویر بستری موقت شدند که نسبت به دیروز ۳۱ نفر کمتر است .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.